Jump to content
ToddeSwe

Sommaren syltad & klar!

Recommended Posts

Jahapp då var denna helgen också över och här har ni helgens tester av multiexponering i burk som nu är rengjord. Och idag målad på insidan, detta är dock inte gjort när dessa bilderna togs som kanske syns på de ojämna kanterna i burken.

1.

DSC_5846.thumb.jpg.b582a261aa74bb1d5abd25d0883b0391.jpg

2.

DSC_5882.thumb.jpg.72af168d7725fd9975c9ad9e3838fb4d.jpg

46 minuter sedan, Jens Nilsson sade:

Tittar just nu bara i mobilen, men snyggt jobbat, blir kul att se hur du får till det med den målade burken!:thumbsup:

Har inte hunnit testa mer själv men det kommer tids nog! :)

Tack! Lite för oskarpt blev det som är i burken tycker jag. Jäkla svårt att fota burken så det blir snyggt och i rätt vinkel. 

Nu fotade du makromotiv ju, så skärpedjupet blev kanske kort men skärpan sitter väl rätt skapligt på insekterna ändå tycker jag. Och vinkeln på motiven och burkarna är något jag också hade problem med, det får man jobba lite på!

8 timmar sedan, Jens Nilsson sade:

Nu fotade du makromotiv ju, så skärpedjupet blev kanske kort men skärpan sitter väl rätt skapligt på insekterna ändå tycker jag. Och vinkeln på motiven och burkarna är något jag också hade problem med, det får man jobba lite på!

Problemet är ju att man fotar snett underifrån och får då en dum vinkel på burken. Måste lösa detta! 😃

Din blomma var mycket tydligare. 😏

15 timmar sedan, Fredrik H sade:

Bra jobbat Todde. Själv är jag kamera lös för tillfället. Så blev inget denna helg 

Tack Fredrik! Har du beställt ny Volvo 850? 😃