Farsta (Hasse) 750 Posted September 12, 2017 Är man gammal bilkung från Norrland kan man ordna det så här fint för sig. Frågan är om man tar sitt whiskyglas bäst i skinnstolarna framme vid fönstret eller i förarsätet Svåra val 1 ToddeSwe reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jens Nilsson 3309 Posted September 12, 2017 Ser ut som ett gemytligt mys-ställe, kan nog tänka mig en whiskey i den soffan... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Farsta (Hasse) 750 Posted September 12, 2017 Huset är bara för denna bil. Själv skulle jag nog sitta bakom ratten och spaka alla vippströmbrytare.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ToddeSwe 1463 Posted September 12, 2017 Denna bils tröskellådor går inte av för hackor. Breda som as och svår att ta sig in i. MEN en go bil som jag gärna hade ägt. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Farsta (Hasse) 750 Posted September 12, 2017 Utsedd till "världens vackaste bil" flera gånger Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ulf Ekström a.k.a Himma 2374 Posted September 12, 2017 En riktigt tjusig bil. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Farsta (Hasse) 750 Posted September 12, 2017 Linjerna och den långa motorhuven. Den har nåt litet extra Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fredrik H 818 Posted September 12, 2017 Hade gärna haft den i mitt garage Quote Share this post Link to post Share on other sites
gerard ohman 888 Posted September 12, 2017 jösses..jag tänkte 'stackars ägare, köpte så dyr bil att han inte hade råd med garage'. sen ser jag att detta är garaget....inga synd om honom alls alltså. jaguar är coola ! och aston martin. och bugatti. och gamla ford mustangen...osv.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cope 4537 Posted September 13, 2017 Riktigt coolt att man har byggt ett eget litet myshus till denna bil Quote Share this post Link to post Share on other sites
Farsta (Hasse) 750 Posted September 13, 2017 ... och vad jag fullkomligt älskar mitt Nikon 10-24. Mitt bästa optikköp ever då jag ofta fotar i trånga utrymmen eller landskap. Utan det hade dessa bilder blivit svåra. Fått göra ett panorama på kammaren Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cope 4537 Posted September 13, 2017 Håller med. Vidvinkeln sitter ofta på när det är landskap eller UE som står på schemat Quote Share this post Link to post Share on other sites
Odie (Thomas) 1178 Posted September 13, 2017 En riktig "Man cave" hur fräckt som helst 1 Farsta (Hasse) reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Farsta (Hasse) 750 Posted September 13, 2017 Under bakaxeln en liten lucka i golvet, Under den en kedja som går ner i gamla källaren. I slutet av kedjan en korg fylld med de ädlaste drycker. Perfekt tempererade. En sann " man cave" som sagt 2 Jens Nilsson och Ulf Ekström a.k.a Himma reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mathias 988 Posted September 14, 2017 Fina bilder på en läcker bil Coolt att ha en sådan i ett eget litet hus! Quote Share this post Link to post Share on other sites