Jump to content
Cope

Jag försvinner ett tag......

Recommended Posts

21 timmar sedan, Odie (Thomas) sade:

Roligt att höra att du är på benen igen, och att du mår hyfsat :thumbsup:

Tack Odie :)

21 timmar sedan, Martin sade:

Vi män är lite tröga. Om man nämner det tror vi att det är information, för att vi skall veta det.

Vi behöver mer konkreta saker för att agera. Allra bäst är det om du helt enkelt bara köper dig en ny Mark IV och sedan säger det på samma sätt som du sade ikväll.

"Jag har också legat där med 180. Jag köpte en ny Mark IV".

Mer dramatiskt behöver det inte vara.

Jag nämnde det för ett tag sedan för min kära hustru. Hon tyckte jag skulle köpa två. Dels en IV:a och sedan ett nytt att bo i. :huh:

Bra ide´ :)

19 timmar sedan, Fredrik H sade:

Men du har ju just renoverat ditt hus??

Ska du flytta.:huh::D

Välkommen tillbaka :thumbsup:

Hehe, huset i ryggan vill jag helst inte måla :D

Tack :)

17 timmar sedan, Mathias sade:

Härligt att höra att du är på benen och att det ser ut att gå åt rätt håll!! :wub:

Klart att du ska investera i ett nytt hus :thumbsup:

Tack Mathias :)

Ja, det låter egentligen  inte så dumt när man tänker efter :)

Dom verkar dock ha tagit bort AL/EL knappen eller vad den nu heter. Undras hur man ska göra nu för att komma åt den funktionen?

Hur som helst så är jag hemma igen men jag orkar inte med att hänga här eller fördjupa mig i saker. Det känns som att det bara blir lite slösurf under dom närmsta veckorna.

Som sagt skönt att du är tillbaka Cope, krya på dig i egen lugn takt! Men tycker att du ska ta Martin på orden och köpa en Mark IV, och skulle den förhoppningsvis  mot förmodan inte passa dig så kan jag ta över den för en struntsumma...!B)

37 minuter sedan, Jens Nilsson sade:

Som sagt skönt att du är tillbaka Cope, krya på dig i egen lugn takt! Men tycker att du ska ta Martin på orden och köpa en Mark IV, och skulle den förhoppningsvis  mot förmodan inte passa dig så kan jag ta över den för en struntsumma...!B)

Tack Jens. Jag tar mig sakta framåt med korta promenader runt kvarteret.

Haha, skulle det hända så hade du fått den gratis. Det finns väl ingen som vill betala för en Canonpryl :P

1 timme sedan, Cope sade:

Tack Jens. Jag tar mig sakta framåt med korta promenader runt kvarteret.

Haha, skulle det hända så hade du fått den gratis. Det finns väl ingen som vill betala för en Canonpryl :P

Det var just det jag hade tänkt slippa den här gången, kan bjuda på en kaka eller nåt när jag kommer och hämtar den...:lol: