Jump to content
Cope

Blandade bilder från Gotland!

Recommended Posts

Här kommer en hög blandade bilder från min senaste vistelse på Gotland.

1. _DSC8673.jpg

2.

_DSC8681.jpg

3.

_DSC8697.jpg

4. Blå lagunen....

_DSC8790.jpg

5.

_DSC8798.jpg

6.

_DSC8857.jpg

7.

_DSC8875.jpg

8.

_DSC8905.jpg

9.

_DSC8930.jpg

10.

_DSC8944.jpg

11.

_DSC8960.jpg

12.

_DSC8963.jpg

13. Bättre än så här blir det inte när man har 15 min på sig att hitta en plats och man inte har en aning om vart man ska åka :)

_DSC8968.jpg

Detta var en del av bilderna jag kom hem med. Visar jag fler så tröttar jag bara ut er så dom får ta sin plats i familjealbumet istället.

Tack för titten :)

Det är vi som ska tacka. Suveränt fina bilder. Har tyvärr aldrig varit på Gotland. Men får kanske bli en mc resa dit nån gång 

1 hour ago, Fredrik H said:

Det är vi som ska tacka. Suveränt fina bilder. Har tyvärr aldrig varit på Gotland. Men får kanske bli en mc resa dit nån gång 

Tack :)

Ta du dig en liten resa dit en dag. Det finns mkt att titta på så jag tror inte du blir besviken.

2 minutes ago, Himma said:

En fin samling av fina bilder. Har heller aldrig varit på Gotland men man blir helt klart sugen. :thumbsup:

Tack :)

Då rekommenderar jag även dig att ta dig en titt på den ön :)

Finfina bilder, och #13 är helt fantastisk :wub: Vilket ljus och vilka färger!! Har aldrig sett något liknande. En vägghängare  :wub: :star::star::star:

Har heller aldrig varit på Gotland! Kanske vi ska ta forumträffen där nästa år :P

Oj, Tack så hjärtligt Mona :)

Bild 13 tog jag på en plats som heter Kovik. Det är en kohage med en liten naturhamn och som jag tyckte ett rikt fågelliv. En småfågelfamilj bodde i ett tätväxande träd strax till vänster om mig och andra kustfåglar ryttlade i luften och störtdök ner efter småfisk.

Det var dock inte helt lätt att få med både ljus och hela ören som går ut i havet som ett Y. Så kvällsljuset kom inte med i sin helhet så jag ville ha med hela Y-et :)

Haha...en träff där hade blivit en ansträngning som heter duga :)

Ja det var en trevlig serie bilder!! 13 håller jag fullständigt med Mona :wub: otroligt vacker!

Sen är ju kompet i sjuan näst intill perfekt med en väderkvarn i varje tredjedel :)

Gotland är något som måste besökas med lite ordning, var där under ett dygn med jobbet men då fanns noll möjligheter till foto....

Tack Mathias :)

Tycker absolut att du/ni måste åka dit under kontrollerade former då där finns hur många raukar som helst att fotografera.  Plus lite annat förstås :)

Har varit på Gotland en gång i modern tid, det gav verkligen mersmak. 

Nr 13 Conny. Behöver man inte mer än 15 minuter på sig för den så behöver man inte oroa sig. Ett mästerverk!

5 hours ago, Martin said:

Har varit på Gotland en gång i modern tid, det gav verkligen mersmak. 

Nr 13 Conny. Behöver man inte mer än 15 minuter på sig för den så behöver man inte oroa sig. Ett mästerverk!

Tack så hjärtligt :)

Jag tycker absolut du ska åka dit igen. Det finns hur mkt som helst att titta på :)

39 minutes ago, Odie (Thomas) said:

Vackert Conny ! mycket fina bilder dit måste jag åka, mina favoriter blir 7,12 och 13:thumbsup::thumbsup:

Tack och bock :)

Jag tycker absolut du ska åka dit och spendera runt 4 - 5 dagar. Det blir nog rätt lagom tror jag :)

Mycket, mycket fint! :) Var där inga möjligheter att ta sig upp i den där fabriken på 1:an och 3:an? Såg lite intressant ut, även den där kranen på nummer 2 såg spännande ut! :)

Tack Danne :)

Tyvärr gick det inte komma upp i fabriken då den var låst när man hade gått upp för första trappan :(