Jump to content

Recommended Posts

Jag var på studentfest i fredags.

1- nej ! ni får köpa egna popcorn !170602PopcornOliver.jpg

2. buffe. -den där smörgåstårtan asså....170602buffe.jpg

3. en liten flirt170602Duvor.jpg

4. en helikopter170602helikopt.jpg

5. Vy170602Hustak.jpg

6.  För vi  har tagit studeeeeenteeen....fy fan va vi e bra !170602NikiBurk.jpg

7. en spegling speglad i en spegling.170602NikiSpeglad.jpg

53 minutes ago, Himma said:

Man visar inte så mycket mat när jag sitter här svulten. :D Huset i bild fem påminner om hur det såg ut hos "Rena rama Rolf". Men läckraste bilden är den sista, både kul och kreativ. Även helikopterbilden är fin. :thumbsup: 

:D jag tänkte lite på Conny faktiskt när jag bestämde att ta med bilden från buffen...

Rolf är väl Göteborg, dock :) - säkert samma byggepok.

tack H !

Haha! Den där popcornpåsen var inte att leka med!! Inte buffébordet heller! Gud så mycket gott :P Jag älskar smörgåstårta! Fint dokumenterat, och sista bilden är riktigt kreativ :) 

Kul att du tänkte på mig som älskar smörgåstårta när du tog buffébilden. Den där lilla hade jag nog kunnat trycka ner utan bedövning om man säger så :nyam:

För övrigt gillar även jag den sista bilden. Riktigt kreativt:thumbsup:

tack Conny....hehe -du hade inte fått i dej hela den lille utan bedövning !...jag åt en bit stor som cirka den lilla delad i nio lika delar. sen behövdes inte mer på hela kvällen, otroligt mäktig tårta, och GOOOD, jag fattar inte vad de gjort med den, smörgåstårta går an men är inte min favoritmat, men den här hade nån slags rökt smetig mumsighet i sig som bara tystade truten och fick den att tugga svälja tugga svälja...:D - men som sagt - en bit mättade hela magen hela kvällen !:)

jag måste fråga varifrån de beställde den och be om receptet ju....:lol:

12 minutes ago, Gerard Ohman said:

tack Conny....hehe -du hade inte fått i dej hela den lille utan bedövning !...jag åt en bit stor som cirka den lilla delad i nio lika delar. sen behövdes inte mer på hela kvällen, otroligt mäktig tårta, och GOOOD, jag fattar inte vad de gjort med den, smörgåstårta går an men är inte min favoritmat, men den här hade nån slags rökt smetig mumsighet i sig som bara tystade truten och fick den att tugga svälja tugga svälja...:D - men som sagt - en bit mättade hela magen hela kvällen !:)

jag måste fråga varifrån de beställde den och be om receptet ju....:lol:

Det låter som ljuv musik i mina öron :)

Lyckas du få tag i receptet så ställer jag mig gärna först i kön för att kanske få en kopia :D

men TACK Thomas :):) !  " fint bildseende med glimten i ögat" är nog det trevligaste betyg jag fått om min hobby !:)

det var skitkul att träffa så många av deras vänner och bekanta som jag aldrig mött förut. mycket ovan vid minglande med 'fint' folk. efter två timmars oavbrutet surrande så sjönk jag ihop i en soffa på balkongen. orkade varken prata, äta eller dricka mer. - då dyker två grabbar upp, jag har träffat den ena en gång på en annan fest. och vi kommer igång som om vi var de tre musketörernas första möte typ...satan va kul det var. en timmas ren humor, där vi turades om att dra makabra anekdoter. lite trist att jag bor i västerås..det blir inte så många turer till storstan numera. de ville att jag hänger med dem ut nån helg  till nåt ställe i sthlm som  är för lite mer moget folk ( okej...jag kanske har åldern, men mognat ??? det vet fasiken:P)  - en nattklubb som heter.....var det Soul Train ?? som musikprogrammet för länge sen. det låter ju såååå kuuuul. ska ta mig iväg innan sommaren e slut. kanske.