Jump to content
Mathias

Påskhelgen

Recommended Posts

Här kommer några bilder från förra helgen då dottern och jag tog en promenad med varsin kamera!

Nikon F80 med Ilford Delta 100.

1.

Blad67_13.thumb.jpg.9db1c7e5074de636bc31482734a3f54a.jpg

2.

Blad67_20.thumb.jpg.5a701b662be59d7f1a48894080f3dc62.jpg

3.

Blad67_21.thumb.jpg.d74d4c6008a0e1ef44d5fc5e681740fd.jpg

4.

Blad67_25.thumb.jpg.215bbf6376f12fe86a75baf37ea54376.jpg

5.

Blad67_29.thumb.jpg.28f29e7543c6e2f62f869835e391d70d.jpg

Fina bilder, och svartvitt har alltid det där mystiska omkring sig. 1 och 3 blir favoriter :thumbsup: :star: Var det med vanlig film, eller??

Detta är lika snyggt som alltid! Du har ett bra bildseende. Tvåan blir min favvo med det kontrastrika trädet som sträcker sig mot himlen :)

Kul att du fick med dig dottern! Fotar hon också analogt? 

Ettan och tvåan är riktigt fina!! De övriga också men just de två gillar jag lite extra. Så kul att se dina bilder som är fotograferade med analoga kameror. Jag blir sugen på att skaffa en själv och försöka lära mig.

23 hours ago, Lelle said:

Fina bilder, och svartvitt har alltid det där mystiska omkring sig. 1 och 3 blir favoriter :thumbsup: :star: Var det med vanlig film, eller??

Ja det är tagna med vanlig svartvit film!

18 hours ago, Mona said:

Detta är lika snyggt som alltid! Du har ett bra bildseende. Tvåan blir min favvo med det kontrastrika trädet som sträcker sig mot himlen :)

Kul att du fick med dig dottern! Fotar hon också analogt? 

Klickade hem en enklare analog kompakt till henne, så hon ska komma igång så smått!

Finfin serie i vanlig ordning, känns att det är du som tagit dom, får väl kalla dom för typiska Mathias-bilder...;)

Ettan kniper första plats, med tvåan tätt i hasorna, mycket snyggt jobbat!:thumbsup:

Kul att du får sällskap i bland av dottern, jag måste försöka tvinga ut min dotter igen, fick ut henne en gång runt jul men sen har det varit nada, tror hennes bilder är kvar på minneskortet i kameran...

On 2017-04-23 at 5:47 PM, Odie (Thomas) said:

Tjusig serie! gillar 1 och 2 bäst :thumbsup:

Tack så mycket Odie :)

On 2017-04-23 at 7:00 PM, Jens Nilsson said:

Finfin serie i vanlig ordning, känns att det är du som tagit dom, får väl kalla dom för typiska Mathias-bilder...;)

Ettan kniper första plats, med tvåan tätt i hasorna, mycket snyggt jobbat!:thumbsup:

Kul att du får sällskap i bland av dottern, jag måste försöka tvinga ut min dotter igen, fick ut henne en gång runt jul men sen har det varit nada, tror hennes bilder är kvar på minneskortet i kameran...

Tackar Jens!! Kul att ha fått en egen stil :)

Dena gången var det faktiskt dottern som ville ut, så då var det bara hänga på!