Jump to content
Mathias

Blixtträff

Vilket datum?  

6 members have voted

1. 1. Vilket datum passar bäst?

• v7, 18-19/2
      2
    • v8, 25-26/2
      5
    • v9, 4-5/3
      4
    • v10, 11-12/3
      3
    • v11, 18-19/3
      4
    • v12, 25-26/3
      2
    • v13, 1-2/4
      3

Recommended Posts

Jag tog ju upp det här med en blixtträff i en annan tråd. Vill börja med att kolla intresse och ett datum vi kan få till det här!

Hade tänkt att vi tar den på mitt jobb i Växjö. Där finns en yta vi kan använda som har en stor projektorduk som kan användas som bakgrund.

Sen är det ju frågan om när, för min (och lokalens) del passar det bäst en helg. Jag har inget speciellt planerat framöver så jag är öppen för förslag!!

Vi kan väl börja med att få till ett datum, skriv när ni kan i tråden så hittar vi nog ett datum där många kan deltaga!!

Lade till en liten omröstning ni kan klicka i, tog med datum på helger.

Kul Mattias!

Jag hoppas verkligen kunna komma med denna gången, missat allt för många. 

Sista helgen i mars kan jag inte, och påsklovshelgerna blir nog inget bra heller (14-16 resp 21-23/4).

Fredagarna är rätt kass då jag oftast jobbar och har en bit att köra till Växjö så antingen en lördag eller söndag hade nog varit det bästa för mig.

Just nu är det inte direkt någon annan helg som ställer till det, men får synka med frugans kalender först också. 

2 hours ago, Tedh said:

Detta verkar intressant lite osäker på vilka veckor som funkar bara jag får kolla

Gör det....ju fler desto roligare :)

22 hours ago, Mona said:

Ja, och Jens måste också komma snart :)

Ja det hade ju varit riktigt kul! Har bara så begränsat med semester och i år ska fasaden på husets framsida brädas och målas om, så jag får väl inte många helger ledigt heller misstänker jag, och de få gånger det blir så blir det väl nån tur med husvagnen skulle jag gissa. Men skulle det gå ha nån träff närmare till och relativt långt fram så kanske jag kunde jobba in lite tid och ta ledigt en fredag eller så...:)

2 hours ago, Jens Nilsson said:

Ja det hade ju varit riktigt kul! Har bara så begränsat med semester och i år ska fasaden på husets framsida brädas och målas om, så jag får väl inte många helger ledigt heller misstänker jag, och de få gånger det blir så blir det väl nån tur med husvagnen skulle jag gissa. Men skulle det gå ha nån träff närmare till och relativt långt fram så kanske jag kunde jobba in lite tid och ta ledigt en fredag eller så...:)

Du kan börja jobba in redan nu, för fler träffar blir det säkert :D Vi brukar ju ha en obligatorisk på försommaren ;)  

Killar! Jag har talat med vackra T om hon vill följa med och vara lite modell om ni skulle vilja det! Självklart blir hon en av oss fotografer också och får vara med och öva med sin utrustning. Hon har ungefär samma utrustning som jag, alltså CANON :D  Att vi skramlar och bjuder henne på lunchen som tack ser jag som en självklarhet! Den veckan som passar henne bäst är v 8.

5 hours ago, Mona said:

Killar! Jag har talat med vackra T om hon vill följa med och vara lite modell om ni skulle vilja det! Självklart blir hon en av oss fotografer också och får vara med och öva med sin utrustning. Hon har ungefär samma utrustning som jag, alltså CANON :D  Att vi skramlar och bjuder henne på lunchen som tack ser jag som en självklarhet! Den veckan som passar henne bäst är v 8.

Det går jättebra för min del :)

3 hours ago, Mathias said:

Här kommer några bilde på lokalen vi kommer hålla till i :)

1.jpg.f1c0cae7856631e2094860f37be80176.jpg

2.jpg.5bb46fcb0ebc253c76f8581f41b06217.jpg

3.jpg.f6ecc9170214b2f3423abfabd5706547.jpg

4.jpg.2ec73be1f15acdb7bdd98dd528fe9b5a.jpg

Det ser riktigt bra ut.....:thumbsup:

Och jag har redan kommit på ett bra tema......"Hungrig Gotlänning sätter sig till bords" 

Då har vi gott om tid att öva då han äter mycket och väldigt länge, och kommer dessutom sitta helt stilla så länge det finns mat på bordet :D