Jump to content

Något ni ska göra/köpa under 2011

Recommended Posts

Jag har inga fotouppdrag mer än dom uppdrag och utmaningar jag själv ger mig, och dom är många :P Det jag skulle behöva köpa är en förlängningskabel till min externa blixt så jag kan rikta blixten från ett annat håll. Sen skulle jag vilja ha ett ljusbord eller tält. Även ett hopfällbart gömme står på önskelistan det här året. Får väl se vad plånboken säger framöver ;)

Monis' date=' jadu. Om du har 10 kr övers kan du alltid köpa en Ben&Jerry glass. ;)[/quote']Malin, det fattas 7:- om jag ska köpa den glassen, fast då är den ½ liter! Jag köper en ny lott och hoppas jag kan få ihop till både glass och den tredje miljonen :P

Jag hoppas att jag ska kunna utveckla allt jag har lärt mig här på sajten och verkligen kunna praktisera det :) Rolf eftersom du redan fixat den första miljonen så är det väl enkelt! ;) "Den första miljonen är den som är svårast att få till" -- sa någon okänd storhet... :penball:

Mycket är det man vill köpa... en systemkamera med lite trevliga objektiv, en bil, en ny dator, en ny TV, ett radhus skulle vara trevligt.Hmm... attans. Har nog valt fel bransch inser jag när jag tittar på lönebeskedet.Nåja, något skall det väl bli. Vi får se vad.Till sommaren är en sak helt säker i alla fall: Mjukglass i stora lass!