Jump to content
Mona

Miniträff i Götet med Conny!

Recommended Posts

4 hours ago, Cope said:

Underbart fina bilder från början till slut:wub::wub::wub:

Jag har inte tömt kameran ännu och det känns som att jag kan skita i det också och radera dom direkt. Dina resultat kan jag omöjligt matcha. Det är riktigt fina alster du har fått fram över dessa stadsvyer. Än en gång, snyggt jobbat:thumbsup:

Tack snälla du :) Jag vill absolut se dina bilder också! Jag vet att dom är bra, såg ju några i din kamera! Så sätt igång nu att framkalla :) 

4 hours ago, Fredrik H said:

Säg inte så... Då tror hon ju att Canon är en bättre kamera än Nikon..

Eller så ÄR Mona bättre fotograf :lol:;)

Canon är bättre för mig, och Nikon är bättre för Conny :)  Någon gång måste vi utmana varandra och ta bilder med varandras kamera! Det skulle vara sjukt roligt!! Jag bestämmer att vi gör det vid nästa träff :D 

Dom kommer men inte ikväll. Middagen är precis avdukad och nu står jag och steker köttfärssås och däremellan ligger jag i soffan. Det finns dock en möjlighet att jag tömmer kameran imorgon efter att jag har sågat panel och målat densamma. Har fullt upp med mitt lilla grillgarage som håller på att ta form :)

19 minutes ago, Cope said:

Dom kommer men inte ikväll. Middagen är precis avdukad och nu står jag och steker köttfärssås och däremellan ligger jag i soffan. Det finns dock en möjlighet att jag tömmer kameran imorgon efter att jag har sågat panel och målat densamma. Har fullt upp med mitt lilla grillgarage som håller på att ta form :)

Tycker vi behöver lite bilder på ditt grillgarage ;)

1 hour ago, Jens Nilsson said:

Ska ni fota med varandras kameror måste ni göra upp hur det ska bli med upphovsrätten... :lol:

Inga problem! Det är alltid den som tagit bilden som äger den! Vem som äger kameran är oväsentligt :) 

1 hour ago, Fredrik H said:

Tycker vi behöver lite bilder på ditt grillgarage ;)

Det tycker jag med :)

Hehe, det kommer nog en bild på grillgaraget vad tiden lider. Men just nu så är det inte mkt att visa upp :)

Vildt så flotte dine nat billeder er..kan forstå I fik en masse god mad :lol: billede 8 ville jeg måske skære lidt af bunden..men alle billederne er spændende med alt det lys og stille vand..og sidst men ikke mindst farverne :thumbsup: Hvilken objektiv har du brugt og hvilken lukke tider ?

15 hours ago, Mona said:

Tack snälla du :) Jag vill absolut se dina bilder också! Jag vet att dom är bra, såg ju några i din kamera! Så sätt igång nu att framkalla :) 

Canon är bättre för mig, och Nikon är bättre för Conny :)  Någon gång måste vi utmana varandra och ta bilder med varandras kamera! Det skulle vara sjukt roligt!! Jag bestämmer att vi gör det vid nästa träff :D 

Ta bilder med varandras kameror låter lockande!! Kul om fler fastnar för det analoga :P

9 hours ago, sanne said:

Vildt så flotte dine nat billeder er..kan forstå I fik en masse god mad :lol: billede 8 ville jeg måske skære lidt af bunden..men alle billederne er spændende med alt det lys og stille vand..og sidst men ikke mindst farverne :thumbsup: Hvilken objektiv har du brugt og hvilken lukke tider ?

Tack sanne :) Att beskära #8 är inte lätt om man vill ha kvar proportionerna (som jag alltid vill), men hade önskat att det gått. Isbjörnen var tyvärr lite för långt ut.

9 hours ago, Mathias said:

Ta bilder med varandras kameror låter lockande!! Kul om fler fastnar för det analoga :P

JAAAAAAA!!! Vad kul det ska bli :yahoo: