Jump to content
Mathias

Intressekoll

Recommended Posts

Ville kolla här först innan det åker ut på internetmarknaden om det finns intresse för något av följande:

Nikon D800E ca 21k exp.

Nikon AF-S 24-70/2,8 G ED 

Tamron AF SP 70-200/2,8 Di VC USD

Tamron AF SP 90/2,8 Di Macro

Samyang MF 14/2,8 ED AS IF UMC 

Blixt Nikon SB900

Det analoga fotandet har fått starkt fäste i mig men jag kommer att behålla min Olympus för digitalfoto :)

Ajdå, det här är inte bra ;)

Tyvärr har jag redan ungefär ovan nämnda gluggar i liknande brännvidd.....

Jag önskar dig dock lycka till med försäljningen :)

Nej inte göra sig av med alla Nikon prylar du kommer bara att sakna dom bli deprimerad och få sömnsvårigheter vilket resulterar i ett tappat fotointresse inte bra

Även jag täcker in brännvidderna som du har men lite nyfiken på vad du vill ha för blixten har lite funderingar på att utöka med en till men jag misstänker att ett sådantdär högkvalitativt  teknologiskt underverk ligger lite högre i pris än vad jag tänkt mig att betala för en extrablixt 

Nä det finns inget Nikonintresse här... Men jag hoppas du lyckas kränga grejerna till nån stackare som redan fastnat i Nikonträsket.  Olympus är ju ok så hoppas vi får se bilder från dig i fortsättningen oxå! :)

16 hours ago, Tedh said:

Nej inte göra sig av med alla Nikon prylar du kommer bara att sakna dom bli deprimerad och få sömnsvårigheter vilket resulterar i ett tappat fotointresse inte bra

Även jag täcker in brännvidderna som du har men lite nyfiken på vad du vill ha för blixten har lite funderingar på att utöka med en till men jag misstänker att ett sådantdär högkvalitativt  teknologiskt underverk ligger lite högre i pris än vad jag tänkt mig att betala för en extrablixt 

Hoppas inte stora depretionen sätter in!!

Angående blixten, har fått ett pris på hela utrustningen av en fotohandlare som låter lockande så blixten åker nog med där!

Men det finns även en SB900 kopia i skåpet, en Meike om du är intresserad, den kan jag sälja dig för en rimlig peng :)

5 hours ago, Mathias said:

Hoppas inte stora depretionen sätter in!!

Angående blixten, har fått ett pris på hela utrustningen av en fotohandlare som låter lockande så blixten åker nog med där!

Men det finns även en SB900 kopia i skåpet, en Meike om du är intresserad, den kan jag sälja dig för en rimlig peng :)

Lite intresserad är jag allt vad ska du ha för den?

1 hour ago, Mona said:

Gör inget som du ångrar nu! Fast å andra sidan har du ju nu möjlighet att köpa en BRA Canon :D

Det hoppas jag inte!! Märkesbyte blir det, lutar åt en Leica M6 :)

52 minutes ago, Mathias said:

Det hoppas jag inte!! Märkesbyte blir det, lutar åt en Leica M6 :)

Spännande! Jag vet inget om Leica, men har fått för mig att det är bra grejer!