Jump to content
Cope

Nya fotobyxor då dom gamla....

Recommended Posts

Verkar riktigt nice :)

Men du har skrivit fel i texten kan ju knappast vara byxorna som har blivit för stora snarare bäraren av dom :D

Tjusiga, jag kan också behöva ett par extra så småningom, kan vara bra att ha i bland. Sparar länken så länge, tack för den! :)

Dom såg justa ut och jag hoppas att dom är det också då jag behöver ett par nya brallor. Annars får jag leta vidare :)

Det ska jag göra :)

Det är ju stretch i dom och det kan ju vara skönt då man ofta är knästående. Vet inte om du har sett den lilla filmen dom har på sina sida där dom visar byxan??

Det finns en lte billigare variant också som jag egentligen skulle ha köpt men så hittade jag denna som hade öppningsbara lår för ventilation och det tyckte jag lät vettigt. Sen var nog dragkedjorna av lite bättre kvalitet också som jag uppfattade det.

Den något billigare varianten är denna: http://www.fritidsfabriken.se/sv/29-gpx-pants

Båda verkar ju bra, men den dyrare kanske är bättre med öppningsbara lår, men vad vet man... :huh:  :)

Ja, jag tror ventilationen kan göra nytta. Man blir ju rätt varm när man rör sig ute i skog och berg och allt vad man nu håller på med :)

Ser ut att vara ett par funktionella byxor, börjar bli dax för mig också att uppdatera med ett par nya  :)

Du har väl också dina gröna kvar som du tipsade mig om?

Hade jag inte minskat i omfång så hade dom fått hänga med länge till då dom fortfarande är lika fina :)

Du har väl också dina gröna kvar som du tipsade mig om?

Hade jag inte minskat i omfång så hade dom fått hänga med länge till då dom fortfarande är lika fina :)

Yes dom gröna finns kvar, lite tajta nu men det ska det bli ändring på nu!! 

Nu har brallorna kommit och dom känns riktigt bra. Kunde kanske tagit en storlek mindre med tanke på midjemåttet men då hade dom kanske blivit något tajta i benen då det är en smal modell. Och för tajta ben gillas inte då jag är van vid mina vida fotobyxor :)

post-882-0-34809600-1474987039_thumb.jpg

Testade dom precis igen. F-n vad bra det blev. Behövs det fler byxor så kommer jag nog köpa samma modell igen fast kanske i en annan färg :)

Det märks att du har ett förflutet i modellbranschen.

:lol: :lol:

Syns det så väl. Jag gjorde vad jag kunde för att dölja min talang :)

Dom där byxorna har jag sneglat på en längre tid, fast i svart. Ser sköna ut. Snygga är dom också! Vi får väl se om jag fortfarande kommer i mina super(dyra) byxor den här hösten/vintern, annars vet jag vart jag ska vända mig! 

Dom svarta var slut i min storlek i söndags när jag la min beställning. Men då jag är väldigt varm av mig så tror jag att denna färg passar lite bättre sommartid då den förhoppningsvis inte drar åt sig lika mkt värme.

Egentligen spelar det mindre roll hur som ser ut då dom bara används till fotografering. Så tänker iaf jag.

Skulle du slå till så bör du veta att dom är väldigt tunna och är utan foder :)

Camofärgade passar väl utmärkt om man är ute i skog och mark. Ibland vill man ju gömma sig ;) Om dom är tunna så passar dom kanske inte så bra vintertid?