Jump to content
Sign in to follow this  
Mona

Fyrverkerier 2010/2011

Recommended Posts

Många är det som fotat raketer i kväll. Själv var jag nere i Göteborg där GP (Göteborgs-Posten) traditionsenligt hade sitt årliga fyrverkeri. Tyvärr fick jag problem med mitt nya stativhuvud som låste sig i fel läge när jag skulle vinkla det uppåt, så det blev inte dom bilderna jag hade hoppats på. Men här är en av dem. Kanske kommer det fler, är lite för trött nu mitt i natten![attachment=1194]IMG_5840.jpg[/attachment]© 2010 By Mona Nilsson. All rights reserved.Fyll gärna på i tråden med egna bilder :)

Eva, vi har inte heller egna, så för oss är det ett vackert gratisnöje ;)Rolf, vi stod precis på mitten utanför synvillan, på kajen. Det är första parkett, men till nästa år har jag sett ut en annan ännu bättre plats :P Vi tittade efter er men såg er inte.

1[attachment=1196]IMG_3988.JPG[/attachment]2[attachment=1197]IMG_3999.JPG[/attachment]3[attachment=1198]IMG_4051.JPG[/attachment]4[attachment=1199]IMG_4056.JPG[/attachment]Dom blev lite blurriga för jag hade bara ett enbensstativ :silly:

Fina fyrverkeribilder allihop.Det är nästan så att jag ångrar att jag inte släpade med mig kamera + stativ på nyårsfesten. Men nästa år ....

Men Rolf, går du ut naken på nyår :ohmy: :woohoo: Jag hade iaf både kamera och stativ med, men det dumma stativhuvudet låste sig ju så jag kunde inte vinkla det som jag ville :angry: Det är dessutom nytt så jag är ovan med det, men tror det är något fel på det iaf. Får kolla upp det nästa vecka. Det blev några bilder iaf även om det blev en del ICM, men inte lätt med tiden då det växlade mycket mellan storleken och ljuset på raketerna. Svårt att hinna med att ställa om när man inte vet vad som kommer.1.[attachment=1204]IMG_5822.jpg[/attachment]© 2010 By Mona Nilsson. All rights reserved.2.[attachment=1205]IMG_5823.jpg[/attachment]© 2010 By Mona Nilsson. All rights reserved.3.[attachment=1206]IMG_5825.jpg[/attachment]© 2010 By Mona Nilsson. All rights reserved.4.[attachment=1207]IMG_5828.jpg[/attachment]© 2010 By Mona Nilsson. All rights reserved.5.[attachment=1208]IMG_5829.jpg[/attachment]© 2010 By Mona Nilsson. All rights reserved.6.[attachment=1209]IMG_5857.jpg[/attachment]© 2010 By Mona Nilsson. All rights reserved.7.[attachment=1210]IMG_5861.jpg[/attachment]© 2010 By Mona Nilsson. All rights reserved.

Även jag var kameralös på nyårsafton vilket var en liten miss. Fina foton i tråden!
Ännu en naken karl alltså :woohoo:

Även jag var kameralös på nyårsafton vilket var en liten miss. Fina foton i tråden!
Ännu en naken karl alltså :woohoo:
Vad gör man inte för er qvinnor! :evil: :woohoo: