Cope 4522 Posted September 5, 2016 Veckans tema är "streetphoto" och som vanligt så är det fri tolkning av temat. Bilderna postas i denna tråd fram till söndag 11/9 kl 24.00. Den som postar sista bilden får som vanligt äran att välja nästa tema. Lycka till!!!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jens Nilsson 3298 Posted September 5, 2016 Oj, jag som redan fotat såna bilder en gång... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cope 4522 Posted September 5, 2016 Oj, jag som redan fotat såna bilder en gång... Då är det bara att gå in och ändra datum i exif Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mona 3363 Posted September 5, 2016 Där satte du mig på pottan! Skulle behöva flera veckor för det Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jens Nilsson 3298 Posted September 6, 2016 Då är det bara att gå in och ändra datum i exif Vilken strålande idé! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cope 4522 Posted September 6, 2016 Där satte du mig på pottan! Skulle behöva flera veckor för det Hehe, vi får allt dela potta för jag har också problem med detta tema Vilken strålande idé! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lelle 231 Posted September 6, 2016 Mitt bidrag till Streetphoto. 1. 2. 2 Mona och Cope reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Odie (Thomas) 1176 Posted September 6, 2016 Det ser ut som illustrationer gjorda av Terry Gilliam från Monty Python, fräckt! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lelle 231 Posted September 6, 2016 Det ser ut som illustrationer gjorda av Terry Gilliam från Monty Python, fräckt! Första gataukonsten har Anamarietta skapat och den andra har Henrietta Kozica gjort i ett projekt som tar plats i Göteborg under namnet ARTSCAPE 2016 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mona 3363 Posted September 6, 2016 Wow vilka fräcka målningar! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ulf Ekström a.k.a Himma 2369 Posted September 6, 2016 Häftiga fasader du hittat Lelle. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jens Nilsson 3298 Posted September 7, 2016 Snyggt Lelle, ingen vanlig graffiti det där inte! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jens Nilsson 3298 Posted September 9, 2016 Hoppas dessa är godkända som streetphoto-bilder... 1. 2. 3. 1 Cope reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cope 4522 Posted September 9, 2016 Det är dom Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jens Nilsson 3298 Posted September 9, 2016 Skönt... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mona 3363 Posted September 10, 2016 Jag kommer att gå bet på denna omgången, jag har mest varit ute i naturen, och där är det svårt att hitta gator Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ulf Ekström a.k.a Himma 2369 Posted September 10, 2016 Jag kommer att gå bet på denna omgången, jag har mest varit ute i naturen, och där är det svårt att hitta gator Vintergatan då? 1 Cope reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mona 3363 Posted September 10, 2016 Vintergatan då? Du är en pärla Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cope 4522 Posted September 11, 2016 Jag kommer att gå bet på denna omgången, jag har mest varit ute i naturen, och där är det svårt att hitta gator Jag har själv problem men jag har en plan iaf. Det blir inte vackert men det blir en bild iaf Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cope 4522 Posted September 11, 2016 Vintergatan då? Exakt, ibland måste man tänka utanför boxen Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mona 3363 Posted September 11, 2016 När Himma tänkte utanför boxen för mig så blev det så här! Det är en bild på en gata i en galax! Det stod inte att det var tvunget att vara på jorden 2 Ulf Ekström a.k.a Himma och Cope reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cope 4522 Posted September 11, 2016 Det funkar hur bra som helst :thumbsup: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mona 3363 Posted September 11, 2016 Det funkar hur bra som helst :thumbsup: Puuuh... vilken tur Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jens Nilsson 3298 Posted September 11, 2016 Ja, även om den inte är på Jorden så är ju Jorden inuti den... 1 Mona reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cope 4522 Posted September 11, 2016 Och för egen del hann jag inte skrida till verket Jag får hoppa på nästa tema istället.... Quote Share this post Link to post Share on other sites