Jump to content

Recommended Posts

Så er vi vendt hjem fra det dejlige Norge...disse billeder er taget i Eggedal oppe på toppen , hvor man kan se en statue som de kalder for Madonna..hun blev for flere år siden fløjet der op..det tager 1 time at kravle der op med vand i skoene våde sokker pust og støn når man ikke er vandt til at gå op ad sten mudder og sump..men det var turen værd..der var så smukt der oppe og vejret skifter frem og tilbage..vi spiste vores frokost på toppen..Trolden står i en by der hedder Flå.

1.

post-1103-0-46941500-1468326811_thumb.jpg

2.

post-1103-0-40866400-1468326823_thumb.jpg

3.

post-1103-0-78802400-1468326842_thumb.jpg

4.

post-1103-0-56463800-1468326861_thumb.jpg

5.

post-1103-0-53029500-1468326882_thumb.jpg

6.

post-1103-0-49063400-1468326901_thumb.jpg

7.

post-1103-0-85447400-1468326909_thumb.jpg

Riktigt fina semesterbilder med blå himmel och mäktiga moln :thumbsup: :thumbsup:

Ja det var noget af en fornøjelse også den tørre luft ...nu er man kom hjem til fugt regn torden og varme  <_<  :rolleyes: Tak for kommentar  :)

Verkar ha varit en trevlig tur. 1, 3 och 5 tycker jag att du har fått till väldigt bra. :thumbsup:

Ja det var en spændende tur og utrolig smuk natur..men det er der jo også oppe i Sverige lidt mod Värmland og Jamtland..blandt andet..takker mange gange  :)

Vackra utsikts bilder Sanne! Norge är ett vackert land. :thumbsup:  :thumbsup:

Ja det kommer vi ikke uden om..selvom man skal betale bomafgift flere steder  :huh:  :)

Underbara Norge  :wub:  Fina bilder som får mig att längta dit! Madonnan har jag helt missat när jag varit där. Ska tänka på det nästa gång! Nr 5 blir min favvo av dessa. Gillar lager på lagereffekten på bergen :)

Underbara Norge  :wub:  Fina bilder som får mig att längta dit! Madonnan har jag helt missat när jag varit där. Ska tänka på det nästa gång! Nr 5 blir min favvo av dessa. Gillar lager på lagereffekten på bergen :)

Mange tak Mona...ja den Madonna,,,,det ligger i Eggedal...og det koster 80 Norske kr at køre på vej der hen hvor du kan holde med bilen.. :)  Lagereffekten..hvad mon det betyder ?? :D  ;)

Mange tak Mona...ja den Madonna,,,,det ligger i Eggedal...og det koster 80 Norske kr at køre på vej der hen hvor du kan holde med bilen.. :)  Lagereffekten..hvad mon det betyder ?? :D  ;)

En bild som innehåller många olika avstånd på t ex berg, ger ofta olika färger och ljus/mörker. Det kallas ibland för lager på lager :)

En bild som innehåller många olika avstånd på t ex berg, ger ofta olika färger och ljus/mörker. Det kallas ibland för lager på lager :)

Okay det viste jeg ikke..takker for forklaringen Mona  :)  så lærte jeg lidt nyt igen  :thumbsup:

Vackert, mycket fina bilder, vilken utsikt det måste ha varit där uppe...  :)

Ja jeg savner det meget..selvom vi fik våde tæer sokker og sko...var det vandre turen værd  :D