Jump to content

Recommended Posts

Då klämmer vi till med de sista bilderna från lördagens forumträff. Det blir en blandad kompott med bilder tagna under eftermiddagen fram till grillningen. :)

post-1116-0-70628700-1467924124_thumb.jpg

post-1116-0-95499000-1467924131_thumb.jpg

post-1116-0-65014300-1467924139_thumb.jpg

post-1116-0-00083600-1467924159_thumb.jpg

post-1116-0-12032700-1467924167_thumb.jpg

post-1116-0-49996400-1467924176_thumb.jpg

post-1116-0-90569500-1467924184_thumb.jpg

post-1116-0-13534100-1467924193_thumb.jpg

post-1116-0-25625400-1467924200_thumb.jpg

#10 Detta blir den sista bilden och det är när jag har hittat en ölburk, klippt upp den och placerat den framför objektivet som filter. Nu är ju plåt inte lika mörkt som Connys filter så effekten blev inte lika bra men det var det närmaste jag kunde komma.  :D

post-1116-0-29855500-1467924151_thumb.jpg

Nu börjar jag längta efter nästa träff, var det någon som viskade om Trönninge ängar?

Hahaha!! Jag konstaterar det första att Conny åter igen placerat sig strategiskt på armlängds avstånd till matförvaringen, både påse och kylväska, OCH med korven i högsta hugg :D  Ida och Ann sneglar och undrar om han ska behålla allt själv och bara bjuda dem på dricka  :ahh:

Finfina bilder allihop Himma! Efter mycket scrollande så fastnade jag för nr 4 som segrare. Dels för det kvadratiska formatet, men också för kompet och vattnets rörelse. Snyggt snyggt! Resten av bilderna kan jag verkligen inte rangordna, alla är fina :)

Det där med ölburken fattar jag inte!! Menar du att plåten släpper igenom ljuset? I exif står bara 30 för tiden, men det känns väldigt kort om det skulle vara 30 sek.. 30 min låter mer rimligt genom plåt. Eller, det låter faktiskt inte rimligt något av det!  :confused0006: Är du säker på att det inte var en plastflaska  :D

Hahaha!! Jag konstaterar det första att Conny åter igen placerat sig strategiskt på armlängds avstånd till matförvaringen, både påse och kylväska, OCH med korven i högsta hugg :D  Ida och Ann sneglar och undrar om han ska behålla allt själv och bara bjuda dem på dricka  :ahh:

Finfina bilder allihop Himma! Efter mycket scrollande så fastnade jag för nr 4 som segrare. Dels för det kvadratiska formatet, men också för kompet och vattnets rörelse. Snyggt snyggt! Resten av bilderna kan jag verkligen inte rangordna, alla är fina :)

Det där med ölburken fattar jag inte!! Menar du att plåten släpper igenom ljuset? I exif står bara 30 för tiden, men det känns väldigt kort om det skulle vara 30 sek.. 30 min låter mer rimligt genom plåt. Eller, det låter faktiskt inte rimligt något av det!  :confused0006: Är du säker på att det inte var en plastflaska  :D

Vad det gäller Connys matbegär så gjorde jag samma snabbanalys av läget  :lol: men ville inte skriva om det ifall ingen annan skulle lägga märke till det.  :lol:  Sen kanske jag ljög lite om plåtbiten  :cachechaise:  det var ett vanligt filter men jämfört med Connys så var detta nästan helt genomskinligt. :)  :thumbsup:

Toppenbilder allihop Himma :thumbsup: och vad det gäller Cope och maten så måste ju någon ta rollen som Kock och sköta köket :D  

Toppenbilder allihop Himma :thumbsup: och vad det gäller Cope och maten så måste ju någon ta rollen som Kock och sköta köket :D  

Tack Lelle. När Conny är med behövs det många kockar om han ska hålla sig lugn. :D

Dejlig billede serie...her synes jeg at nr 4 er bedst...der vælter vandet nærmest ind i hovedet på en  :) Nr 1 er også smukt og det sidste billede..masser af stemning  :thumbsup:

Dejlig billede serie...her synes jeg at nr 4 er bedst...der vælter vandet nærmest ind i hovedet på en  :) Nr 1 er også smukt og det sidste billede..masser af stemning  :thumbsup:

Tack Sanne. Vi kikade bort mot Danmark och tänkte att du skulle stå där och vinka till oss men vi såg dig inte.  :)

Tack Sanne. Vi kikade bort mot Danmark och tänkte att du skulle stå där och vinka till oss men vi såg dig inte.  :)

:D  :D Sig  mig hvor er billederne da taget henne ?? Hvis det var i sidste uge..så sad jeg oppe i Norge  :y15:

Fina överlag med lite extra beröm till fyran.Sedan visar ju nian att ni har haft en trevlig dag.

Dom är från träffen 2/7 med Mona, Cope och Ida vid Hovs hallar, Torekov.

Det ved jeg ikke lige hvor ligger henne  :)

Nå okay...nej så kunne I ikke se over til mig...jeg bor nemlig på det sydlige sjælland  :D