Jump to content

Vad fick ni i julklapp?

Recommended Posts

Som topic. Vad fick ni i julklapp?Själv fick jag:Skärmkalibrator Spyder 3 Pro.Hama Minneskortläsare (snabb!)Nikon uppblåsbar badboll. :lol: :lol: :lol: Jag har inte orkat ta några bilder på sakerna men ni vet säkert vad det är för något ändå. :)

Själv fick jag en väldigt snygg skjorta av fästmön och lite annat till oss båda som blir bra här hemma.Sen har jag för det mesta fått pengar och det blir lite mer julklappsutdelning senare idag när vi firar med andra halvan av släkten. Pengar på hög för att sedan köpa lite kul grejor inom en snar framtid är väl tanken mest .o)

Va? Få julklappar :ohmy: Jag tycker mest man får köpa julklappar både till andra och till sig själv' date=' om man nu vill ha nån[/quote']Jag försökte på alla möjliga sätt få lov att köpa en julklapp till mig själv. Men det möttes av kalla handen och kraftigt ogillande från min dyra hustru.Rolfs tilltänkta julklapp som aldrig blir av.Denna kunde jag tänka mig i stället om den förra skulle vara slut.Jag förstår inte hustruns inneboende motvilja mot att jag skall bli stolt innehavare av dessa gluggar? :unsure: :unsure: ;)
Va? Få julklappar :ohmy: Jag tycker mest man får köpa julklappar både till andra och till sig själv' date=' om man nu vill ha nån[/quote']Jag försökte på alla möjliga sätt få lov att köpa en julklapp till mig själv. Men det möttes av kalla handen och kraftigt ogillande från min dyra hustru.Rolfs tilltänkta julklapp som aldrig blir av.Denna kunde jag tänka mig i stället om den förra skulle vara slut.Jag förstår inte hustruns inneboende motvilja mot att jag skall bli stolt innehavare av dessa gluggar? :unsure: :unsure: ;)
Visst är det konstigt att den andra hälften är så motstridig till riktiga nyttoprylar :unsure:

Brev till tomten"Kära Tomten. Efter denna julen har jag insett hur snälla du har varit mot mig. Du gav mig min Maiden konsert. Det jag alltid har önskat mig. men nästa år vill jag ha något större och starkare. Jag skickar med en bild på vad jag vill ha.Kram Kram. AnnicaP.S. Jag lovar att vara snäll i evigheter."

post-89-1345496497708_thumb.jpg

Förutom de sedvanliga mjuka paketen så gav jag mig själv ett Tamron 18 -200. Tyckte jag har varit snäll och behövde ersätta mitt 18-55 kitobjektiv med något med mer brännvidd.
Trevlig julklapp. Alla snälla förtjänar ett eller flera objektiv i säcken :P
Wow! Det var en stor julklapp gumman då får du verkligen vara snäll hela livet.. :dry:
Jag har alltid varit snäll. Skulle aldrig få för mig att göra något dumt.
Annica' date=' får man fråga vad du ska ha den till om Tomten ställer av den utanför dörren :ohmy: ;) Jag känner en tomte som heter Rolf' date=' skriv till honom, han är inte omöjlig om han också får någon av sina drömmar uppfyllda :woohoo:[/quote'']Vad jag skall ha den till.. Jaa, det vet jag inte än men de löser jag nog då. Stor kanon till en stor tjej.