Jump to content
lillepv

Omröstning i temautmaning #15:Morgonstund.

Omröstning: Temautmaning #15.Morgonstund  

8 members have voted

1. 1. Vilken bild vill du se som vinnare? Det är inte tillåtet att rösta på sin egen bild!

• Bild 1.
      2
    • Bild 2.
      6
    • Bild 3.
      0
    • Bild 4.
      0

Recommended Posts

Saknar åtminstone 5 röster till från dom som är aktiva. Kom igen nu, sätt igång att rösta! ALLA får rösta, även om man inte lagt in bild(er) :)

Tack så hjärtligt :)

Jag får väl börja gnida geniknölarna en stund för att se vad som poppar upp :)

Eller ska vi trots allt lägga ner då engagemanget var väldigt svagt denna omgång??

Grattis Cope! :)

Kanske trist att lägga ner, men jag har haft dåligt med både tid och inspiration men har dock försökt med denna tävling men har inte kommit på nåt bra motiv. Just nu har vi så mycket annat runt om oss så jag hinner hinner inte alltid tänka på foto som jag skulle vilja, så för min del funkar det att låta tävlingen vila om ingen annan säger nåt annat...

Tack Jens :)

Jag förstår. Jag har själv gått på sparlåga av olika anledningar väldigt länge, och gör det väl fortfarande för den delen.

Vi får vänta in några av dom andras funderingar också innan beslut tas :)

Grattis C!

Det är ju mycket nu på vår/försommar.

En sju dagar/sju tema -sommarvecka lite längre fram?

Stort grattis till den överväldigande och välförtjänta segern :)  :drapeausuede:

Hm, ja det här med utmaningen är kanske lite svårt att hinna med ibland, vi kanske ska fundera på någon annan form av utmaning som är något enklare. Vad tror ni om det?

Tack Mona :)

Din idé om en annan form av tävling/utmaning låter som en plan. Frågan är bara vad den ska bestå av och hur den ska utformas?? :)

Det låter som en plan. Och färger bör ju inte vara så svårt. Och tävlingen kan vi ju utesluta. Det räcker ju med att visa upp sin tolkning av just den färgen som är aktuell....

Låter som en bra idé! :thumbsup:  Och man kan väl få en si så där 6 månader på sig att ta en bild va? :lol:  :lol:

Nope! Nu blir det veckotema om jag får bestämma  :P  :D

Tanken är ju att det ska bli enklare för dig och alla andra att få till bilder  :y15:  Färg finns överallt :) 

Vi får se vad vi kommer fram till!