Jump to content

Recommended Posts

Den översta har en grön fin patina, äldre Mercedes rostade mycket så valet blir lätt. :)

Och lite nyare välter vid undanmanövrar :D

Nää, nu är jag inte alls med på noterna, hur tänker du nu...? Förstår inte vad du menar med detta...? :huh:  :huh:  <_<

:D :D

Jag tror Cope menar att det är svårt att vara gravallvarlig när man talar om Canon  :D  

Det behöver man inte vara heller, det går knappt, jag talar om min Canon med ett stort leende...! :P  :D  Jag fylls av glädje bara jag tänker på den... :lol:  :lol:

Ettan var ju en fin och ståndsmässig bil! Medan tvåan är en riktig penisförlängare :D

Jag hade gjort som Conny, sålt den, men köpt en VW och en 5D IV när den kommer :P Det som blir över hade jag sparat för att uppgradera till varje ny Canonmodell :)

Ettan var ju en fin och ståndsmässig bil! Medan tvåan är en riktig penisförlängare :D

Jag hade gjort som Conny, sålt den, men köpt en VW och en 5D IV när den kommer :P Det som blir över hade jag sparat för att uppgradera till varje ny Canonmodell :)

Jaha, du tänker så... Ja det var ju också en idé förstås... ^_^

Fast jag hade inte kunnat låta bli att provköra den först... :lol:

Hellre provkör man en Mercedes än en Canon i alla fall.  :P

Jag har ju sån tur att jag äger både och! Fast inte just dem du fotat! Tror inte jag får in hela utrustningen i den förlängaren  :D

Jag har ju sån tur att jag äger både och! Fast inte just dem du fotat! Tror inte jag får in hela utrustningen i den förlängaren  :D

Då kan du ju i alla fall glädja dig åt en fin bil. Det andra kan du alltid åtgärda när lönen kommer, dvs gå över till rätt sida.  :giggle:

Det andra kan du alltid åtgärda när lönen kommer, dvs gå över till rätt sida.  :giggle:

Jag passar på den, sitter rätt nöjd med mina fina Canongrejer  :wub:  Däremot vill jag gärna ha en ny Golf.... men det får jag nog se mig i stjärnorna efter är jag rädd  :(