Ulf Ekström a.k.a Himma 2371 Posted March 7, 2016 Två varianter av Mercedes. Undrar om det är en bild före och en efter tvätt och vaxning. 1 Cope reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lelle 231 Posted March 7, 2016 Tror nog mer på före andra världskriget och sedan några år senare in i 2000-talet Mercedes är häftiga bilar. 1 Ulf Ekström a.k.a Himma reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ulf Ekström a.k.a Himma 2371 Posted March 7, 2016 Tror nog mer på före andra världskriget och sedan några år senare in i 2000-talet Mercedes är häftiga bilar. Tycker nog att den nyare mercan är häftigast. Den hade nog gjort sig bra på min garageuppfart. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jens Nilsson 3308 Posted March 7, 2016 Nog har dom båda sin tjusning, men jag hade nog valt den sista av dom... 1 Ulf Ekström a.k.a Himma reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cope 4536 Posted March 8, 2016 JAg hade nog också valt den sista men jag hade sålt den illa kvickt och köpt något som jag ville ha. Te x Nikon prylar 1 Ulf Ekström a.k.a Himma reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jens Nilsson 3308 Posted March 8, 2016 Jag hade nog behållit den, mina Canon-prylar måste ju få åka värdigt! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cope 4536 Posted March 8, 2016 Jag hade nog behållit den, mina Canon-prylar måste ju få åka värdigt! Lägg dom i en likbil, då åker dom likvärdigt Quote Share this post Link to post Share on other sites
Odie (Thomas) 1178 Posted March 8, 2016 Den översta har en grön fin patina, äldre Mercedes rostade mycket så valet blir lätt. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jens Nilsson 3308 Posted March 8, 2016 Lägg dom i en likbil, då åker dom likvärdigt Nää, nu är jag inte alls med på noterna, hur tänker du nu...? Förstår inte vad du menar med detta...? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cope 4536 Posted March 8, 2016 Den översta har en grön fin patina, äldre Mercedes rostade mycket så valet blir lätt. Och lite nyare välter vid undanmanövrar Nää, nu är jag inte alls med på noterna, hur tänker du nu...? Förstår inte vad du menar med detta...? :D Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lelle 231 Posted March 8, 2016 Jag tror Cope menar att det är svårt att vara gravallvarlig när man talar om Canon 2 Ulf Ekström a.k.a Himma och Cope reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jens Nilsson 3308 Posted March 8, 2016 Jag tror Cope menar att det är svårt att vara gravallvarlig när man talar om Canon Det behöver man inte vara heller, det går knappt, jag talar om min Canon med ett stort leende...! Jag fylls av glädje bara jag tänker på den... Quote Share this post Link to post Share on other sites
sanne 527 Posted March 8, 2016 Ja okay...jeg tror jeg vælger den nye så..den ser jo ikke værst ud også er der jo lidt hestekræfter at lege med. 1 Ulf Ekström a.k.a Himma reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mona 3375 Posted March 10, 2016 Ettan var ju en fin och ståndsmässig bil! Medan tvåan är en riktig penisförlängare Jag hade gjort som Conny, sålt den, men köpt en VW och en 5D IV när den kommer Det som blir över hade jag sparat för att uppgradera till varje ny Canonmodell Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jens Nilsson 3308 Posted March 11, 2016 Ettan var ju en fin och ståndsmässig bil! Medan tvåan är en riktig penisförlängare Jag hade gjort som Conny, sålt den, men köpt en VW och en 5D IV när den kommer Det som blir över hade jag sparat för att uppgradera till varje ny Canonmodell Jaha, du tänker så... Ja det var ju också en idé förstås... Fast jag hade inte kunnat låta bli att provköra den först... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ulf Ekström a.k.a Himma 2371 Posted March 11, 2016 Hellre provkör man en Mercedes än en Canon i alla fall. 1 Cope reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mona 3375 Posted March 11, 2016 Hellre provkör man en Mercedes än en Canon i alla fall. Jag har ju sån tur att jag äger både och! Fast inte just dem du fotat! Tror inte jag får in hela utrustningen i den förlängaren Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ulf Ekström a.k.a Himma 2371 Posted March 11, 2016 Jag har ju sån tur att jag äger både och! Fast inte just dem du fotat! Tror inte jag får in hela utrustningen i den förlängaren Då kan du ju i alla fall glädja dig åt en fin bil. Det andra kan du alltid åtgärda när lönen kommer, dvs gå över till rätt sida. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mona 3375 Posted March 11, 2016 Det andra kan du alltid åtgärda när lönen kommer, dvs gå över till rätt sida. Jag passar på den, sitter rätt nöjd med mina fina Canongrejer Däremot vill jag gärna ha en ny Golf.... men det får jag nog se mig i stjärnorna efter är jag rädd Quote Share this post Link to post Share on other sites