Jump to content
Jens Nilsson

Klotterplanket

Recommended Posts

Så gör vi. Vi får känna oss fram och se när det passar. En helg i mitten av Juli när det förhoppningsvis är varmt och skönt funkar nog bäst :D

Juli???? Man kan ju gräva där man står vilken dag som helst så länge det inte finns ett visst tema att hålla sig till  :)

Juli???? Man kan ju gräva där man står vilken dag som helst så länge det inte finns ett visst tema att hålla sig till  :)

Hehe, jag skämtade bara :)

Jag tänkte samla tills jag är 60 och sen ta semester tills jag är 65 :D

Så ung som du är hinner nog pensionsåldern höjas till 70 innan du går i pension.Så fortsätt samla semesterdagar. ;)

Så ung som du är hinner nog pensionsåldern höjas till 70 innan du går i pension.Så fortsätt samla semesterdagar. ;)

Haha...så ung är jag inte :)

Får man spara mer än 5 år? Har för mig det fanns en sån regel i min ungdom  B)

Ja, det går bra om dom inte har så hårdför policy men normalt är det väl 5 år :)

Usch vad träligt det är att jobba in flextid i efterhand.... inte kul att ligga på minus, känns som att det är fel årstid för det... <_<  :( Nu har ju dock de nya semesterdagarna kommit, men det är ju så dags  nu när jag redan varit ledig... :angry:

Årets dagar får ligga tills mitten av vecka 30 tror jag det var. Och just nu är jag långledig vilket inte är helt fel. Vädret är ju mer eller mindre toppen :)

Usch vad träligt det är att jobba in flextid i efterhand.... inte kul att ligga på minus, känns som att det är fel årstid för det... <_<  :( Nu har ju dock de nya semesterdagarna kommit, men det är ju så dags  nu när jag redan varit ledig... :angry:

Stackars jag var tvungen att ta ledigt idag så inte flextiden "brann inne"  :D Vi får ju bara ha 20 plustimmar vid månadsskiftet.

Haha, nä det har nog inte jag heller... :D

Har nog valt väldigt fel jobb...

Hehe...jag är inte säker på att det hade hjälp med ett annat jobb heller :D