Jump to content

Nya twirlar

Recommended Posts

Det var verkligen fina alster :wub: Jag har inte twirlat på länge nu, har faktiskt glömt av det! Nu fick jag ny inspiration. Hur du har gjort har jag ingen aning om, men det var verkligen snyggt. Ser framför mig gamla kyrkfönster med blyinfattningar där några av dessa mönster hade passat fint, speciellt 2 & 3. Twirl On :thumbsup:

Krya på! Eller var lite krasslig en dag till så kanske vi får se mer :D:y15:

Jösses vilka twirlar. Du har härmed tagit dig upp på twirlarnas förstaplats :wub:  :wub:

Man tackar!! Kul att dom uppskattas  :)

Det var verkligen fina alster :wub: Jag har inte twirlat på länge nu, har faktiskt glömt av det! Nu fick jag ny inspiration. Hur du har gjort har jag ingen aning om, men det var verkligen snyggt. Ser framför mig gamla kyrkfönster med blyinfattningar där några av dessa mönster hade passat fint, speciellt 2 & 3. Twirl On :thumbsup:

Krya på! Eller var lite krasslig en dag till så kanske vi får se mer :D:y15:

Tackar Mona!! Klart du ska ta upp twirlandet igen!!

Dom runda twirlarna är en action till PS jag plockade hem från gruppen på FB, den plus lite handpåläggning så blir det dessa coola mönster.

WOW nr 4 ...er helt vild med den..hvordan var det nu I laver dem ? jeg har bestilt Photoshop element 14 mon den kan bruges til dette ?? 

Kul att du gillar dom Sanne!! Jag vet inte om det går att göra med PSE14.

Jättesnygga twiralar  :wub: vilka häftiga mönster :thumbsup: 

Tack Lelle  :) Ja visst blir det häftigt!!

Det hade varit roligt att se bilderna som låg till grund för dessa alster... :)

Oj, har inte riktigt koll på det  :wacko:

Men för dom nya runda så spelar utgångsbilden inte så stor roll, det är många steg den går igenom!!

Jag utgår från någon bild med lite varierande färger i.

Man tackar!! Kul att dom uppskattas  :)

Tackar Mona!! Klart du ska ta upp twirlandet igen!!

Dom runda twirlarna är en action till PS jag plockade hem från gruppen på FB, den plus lite handpåläggning så blir det dessa coola mönster.

Kul att du gillar dom Sanne!! Jag vet inte om det går att göra med PSE14.

Tack Lelle  :) Ja visst blir det häftigt!!

Hvilken program har du brugt ?

Jisses, det här har du lyckats synnerligen bra med, ja du får nog titulera dig som twirl-mästare.. :thumbsup:  Förstår inte alls hur du bär dig åt, själv har jag lagt ner det här med twirlar, fick aldrig till det som jag ville, tyckte alla blev likadana... Men som tur är finns ju ni som behärskar det! :)

Jisses, det här har du lyckats synnerligen bra med, ja du får nog titulera dig som twirl-mästare.. :thumbsup:  Förstår inte alls hur du bär dig åt, själv har jag lagt ner det här med twirlar, fick aldrig till det som jag ville, tyckte alla blev likadana... Men som tur är finns ju ni som behärskar det! :)

Tackar Jens!! Twirl-mästare är väl att ta i men det är kul att dessa lite skruvade bilder gillas :)