Jump to content

En grå söndag

Recommended Posts

Årstiderna har sin tjusning, men ibland är det kanske för grått.Kungsportsplatsen i Göteborg innan julruschen startat för dagen.[attachment=1003]IMG_3072.jpg[/attachment]© 2010 By Mona Nilsson. All rights reserved.Ibland är det inte lätt att vara liten. Hunden åkte ner i väskan![attachment=1004]IMG_3078.jpg[/attachment]© 2010 By Mona Nilsson. All rights reserved.Dom här var lite stadigare.[attachment=1005]IMG_3087.jpg[/attachment]© 2010 By Mona Nilsson. All rights reserved.Kungsportsbron.[attachment=1006]IMG_3081.jpg[/attachment]© 2010 By Mona Nilsson. All rights reserved.Frusen kanal.[attachment=1007]IMG_3086.jpg[/attachment]© 2010 By Mona Nilsson. All rights reserved.Vägen till havet.[attachment=1008]IMG_3120.jpg[/attachment]© 2010 By Mona Nilsson. All rights reserved.

tack Mona för en fin bildserie, de svartvita gatubilderna gillas starkt, att du var en sådan fena på gatufoto hade jag ingen aning om. Du fångar ögonblicken och situationerna riktigt bra. Jag tänker på hundbilderna.Karateklubbens sångtrupp var fina som svartbältade Lucior oxå :P

gurin! Visst är det roligt att se framsidan ibland ;) Rolf! Den här "karateklubben" hade blåa band ;) Att ta gatufoto är läskigt. Tror folk tittade mer på min kamera än på luciorna. Jag tycker det är gôrjobbigt.