Jump to content
Sign in to follow this  
Marie Gillander

Fototävling 03 Genomlyst

Omröstning, genomlyst  

1. 1. Omröstning, genomlyst

Recommended Posts

Här följer några enkla regler till fototävlingar.1. Varje medlem får delta med max tre bilder.2. Bilderna laddas upp i tävlingstråden som hålls fri från kommentarer.3. Normalt "mörkrumsfix" är tillåtet. Manipulation, eller mer avancerat photoshoppande i avsikt att väsentligt förändra bilden och dess innehåll är inte tillåtet.4. Tävlingen pågår under tre veckor med start som den som håller i tävlingen meddelar. Omröstningen pågår i en vecka (7 dagar).5. Bilden skall vara tagen under tävlingsperioden och får vara max 1024px bred x 900px hög. EXIF bör medfölja.6. Vinnaren vinner förutom evig ära och berömmelse även äran att välja tema till nästa tävling.7. Vinnarbilderna samlas i "Hall of fame" (kommer så småningom). En gång om året röstar vi fram årets bild.8. Man behöver inte delta i tävlingen för att vara med och rösta. Man får bara rösta en gång, och självklart inte på sin egen bild. Sammanfattning.Tävlingen pågår. 2010-12-01 till 2010-12-31Omröstning pågår 2010-01-01 till 2011-01 05Bilden skall vara tagen under tävlingsperioden[/size] Månadens Tema är : GenomlystFri tolkning av temat! Låt kreativiteten spira!Ev frågor och annat tävlingsprat kan postas här: Kommentarstråd till tävlingar.Edit. Jag tog mig friheten att fixa till och klistra Maries tävling. Jag ändrade även tävlingsreglerna som var från första tävlingen till de "putsade" reglerna som är mer genomtänkta.//Rolf

Jag tror jag kan ta mig friheten att stänga den här tävlingsomgången. Marie har förmodligen glömt det fast jag påmint om det, men vad gör det. Vinnaren är ändå densamma. Grattis till segern Mona, En enkel biljett till Australien kommer på posten ;) Eller åtminstone evig ära och berömmelse... :P

Jag tror jag kan ta mig friheten att stänga den här tävlingsomgången. Marie har förmodligen glömt det fast jag påmint om det' date=' men vad gör det. Vinnaren är ändå densamma. Grattis till segern Mona, En enkel biljett till Australien kommer på posten ;) Eller åtminstone evig ära och berömmelse... :P[/quote']Tusen tack Rolf!!! Skulle bara... som Alfons Åberg sa och så blev det avglömt igen :blush: :blush: :blush: Stort Grattis Mona!! Skicka ett vykort från landet down under sen :rulle: B) :laugh:

Stort Grattis Mona!! Skicka ett vykort från landet down under sen :rulle: B) :laugh:
Tack! Självklart ;)