Jump to content
Rolf

Orsak och verkan.

Recommended Posts

:lol: :lol: :bleh: :bleh:

Hos mig har du NOLL medlidande ;)

Synden straffar sig själv även om det kan ta lite tid ibland :)

Det vill jag inte ha heller, skithög. Vänta du bara, din tur kommer snart!  :angry:  :angry:  :P

Tyvärr mycket vanligt att man spikar sig i handen så du är inte ensam, har dock inte lyckats själv än. ;)

Hoppas det inte gick alltför illa.

Jo det förekommer väl lite då och då. Jag skjutit mig i handen flera ggr. Men då med dyckertpistolen. Det är ungefär som ett getingstick, ingen fara.

Det gick bra. Fick ut den själv genom att klippa av skallen och dra ut den, ingen större skada skedd. 

Nej tack och lov föll jag ca. tre meter ner på en inbyggnadsugn(!) Innan det började blöda. Regeln satt fast under taket med två andra spikar. Men det kunde gått riktigt illa med en massa blod på den. Den kunde vridit sig och blivit oanvändbar.  :o

Antingen har Cope lagt en förbannelse över mig eller så är jag ett stort klantarsle. Det kom ett paket idag som jag vänta länge på, med ett mycket vasst föremål i. Att det var ordentligt vasst det visste jag. Men att den var så löjligt vass att den utan vidare skär igenom ett papper man håller i ett av hörnen visste jag inte. Inte heller hur lätt den kunde skära genom huden på ett finger. Nu vet jag.

:badday:  :badday:  :badday:

Cope...  :angry:  :angry:

post-818-0-08486400-1423161624_thumb.jpg

Inget snack om saken. Det är alternativ då som stämmer....klantarsle :giggle:

Kanske skulle jag ta den med mig till Skåne...  :badday:  :angry:

Eller nä. Jag tar med en Canon och smyger ner i din fotoväska!  :yahoo:

Nåt liknande hände mig i dag,plockade ut en ny kniv på jobbet (dock en vanlig kniv man har hängandes i arbetsbyxorna) och det första jag gör är att nästan skära toppen av tummen.. :angry: Bara för att jag ville vara försiktig och inte råka skära i aluminium... Vi får skapa en kategori för klantarslen här snart... ;)