Jump to content

Recommended Posts

Det fick du väl? Det är ju en canonbild på Hacke. Perfekt exponerad, att sedan bakgrunden är utfrätt är ju inte så mycket att göra åt, då hade du fått göra en hdr bild och så länge antar jag han inte hade lust att sitta kvar.

• Replies 244
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Mycket fin bild på en stilig pippi. Jag har ännu inte haft den äran att få hans porträtt. Hoppas den dagen kommer snart.

Tina, vilken härlig bild på Domherren, fina färger bra komp.

Mona: Gillar flaxbilden på Hacke! Och kalasbilder på fasanerna. Lite synd du inte stod en dm till vänster på andra bilden, så att man fick "titt-ut"-effekten på fasanen. I förhållande till kolisstoryn

Posted Images

Mona' date=' din bild på Nötväckan är också fin. Dom är svåra att fånga på bild för dom far fram snabbt som attan ' date=' tar ett frö och ger sig lika snabbt av igen :)[/quote'']Va? Är det en nötväcka??! Här går sambon och säger att det är en trädkrypare :unsure: Jag som trodde han var fågelkunnig :ohmy:
Hahaha, det kanske är läge att du ger honom en fågelbok i julklapp ;)
Mona' date=' din bild på Nötväckan är också fin. Dom är svåra att fånga på bild för dom far fram snabbt som attan ' date=' tar ett frö och ger sig lika snabbt av igen :)[/quote'']Va? Är det en nötväcka??! Här går sambon och säger att det är en trädkrypare :unsure: Jag som trodde han var fågelkunnig :ohmy:
Hahaha, det kanske är läge att du ger honom en fågelbok i julklapp ;)
Tro det eller ej, men vi har faktiskt redan två!! Naturligtvis var han tvungen att bli överbevisad och tittade i boken, och såg att han hade tagit fel :woohoo: Det värsta är ju att jag tror honom eftersom han är ganska duktigt på fåglar, men se hur det gick :ohmy:

Tittut! Rödis här igen! Jag brukar inte sitta här, men man får ju passa på när man får hela matbordet för sig själv :P[attachment=846]IMG_2883_2010-11-20.jpg[/attachment]© 2010 By Mona Nilsson. All rights reserved.[attachment=845]IMG_2879.jpg[/attachment]© 2010 By Mona Nilsson. All rights reserved.

Mona, så jättefina bilder på Rödhaken :) När det blir min tur att ta emot Travel-X så kan du väl skicka med Rödhaken på en och samma gång, här finns ingen.Marie, kul bild på Forsärlorna :) Dom har jag bara sett en enda gång.Paparazzi, vad månne det bliva av dig? En duktig fågelfotograf :) Snyggt fångat på den lilla Gråsparven.Hmm, hos mig finns inga Gråsparvar alls.