Jump to content

Recommended Posts

• Replies 244
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Mycket fin bild på en stilig pippi. Jag har ännu inte haft den äran att få hans porträtt. Hoppas den dagen kommer snart.

Tina, vilken härlig bild på Domherren, fina färger bra komp.

Mona: Gillar flaxbilden på Hacke! Och kalasbilder på fasanerna. Lite synd du inte stod en dm till vänster på andra bilden, så att man fick "titt-ut"-effekten på fasanen. I förhållande till kolisstoryn

Posted Images

Den här stenskvättan var en av de först bilderna jag tog med mitt 70-200 plus konverter 2x. Det var en regnig, blåsig och mycket kall dag i mitten av juni.[attachment=813]Stenskvtta.jpg[/attachment]© 2010 By Mona Nilsson. All rights reserved.

Vilka fina bilder :)
Tusen tack snälla du!!Glömde säga att du fångat en underbar bild på en av mina favofåglar. Kul pose med halsen sträckt :) Själv har jag bara usla bilder på rödhaken men skam den som ger sig ;)
Tack!!Ja, precis ge dig inte. :P Det tog lång tid innan jag fick den bilden. Jag stod länge och väntade :P

Hoppas det går bra med ett par arkivbilder.dsc5435c.jpg© 2010 By Rolf Lillfors. All rights reserved.Camera used: NIKON CORPORATION NIKON D3Focal length: 420.0 mm (35 mm equivalent: 420.0 mm)Aperture: f/8.0Exposure time: 1/500Lens F-Number: f/8.0ISO: 800Whitebalance: AutoMetering mode: Multi-segmentExposure: Aperture-priority AEdsc5425.jpg© 2010 By Rolf Lillfors. All rights reserved.Camera used: NIKON CORPORATION NIKON D3Focal length: 420.0 mm (35 mm equivalent: 420.0 mm)Aperture: f/8.0Exposure time: 1/500Lens F-Number: f/8.0ISO: 800Whitebalance: AutoMetering mode: Multi-segmentExposure: Aperture-priority AE

Jag fick dit det med tangentbordet och mina fingrar. ;)Vet inte om jag skall fortsätta med det eller om vi skall försöka få det autogenererat av forumet, men just nu tycker jag det ser bra ut, kanske kan ge någon potentiell bildskurk en hint om att man bör fråga först?