Jump to content

Idag blev jag

Recommended Posts

Tack.....Jag hoppas också att det löser sig. Man ska väl bara få lite grepp om hur det funkar så känns det nog bättre...

Det har jag redan gjort..............................eller rättare sagt, jag har inte varit där idag. Men det är för att jag är sjuk.....

Jodå, det går som företagspresentation. Och här ska presenteras mycket  ;)

:rotfl:  :rotfl:  :rotfl:  :rotfl:  :rotfl:

Varför är jag inte förvånad?

Det jobbiga är bara att ditt företag måste ha motsvarande i intäkter för att du skall kunna göra dom avdragen. Är din lilla firma redan i klass med Volvo och Astra ihop?  :giggle:  :giggle:

:rotfl:  :rotfl:  :rotfl: 

Varför är jag inte förvånad?

Det jobbiga är bara att ditt företag måste ha motsvarande i intäkter för att du skall kunna göra dom avdragen. Är din lilla firma redan i klass med Volvo och Astra ihop?  :giggle:  :giggle:

:smiley-angry049: :smiley-angry049: :smiley-angry049:

Så stor i maten är jag inte :smiley-violent105:

Grattis och lycka till!! Ska du bli fotograf på heltid?

Är firmanamnet COOPe!!?? :P

Tack :)  Absolut inte men Tack för den frågan :)

Hahaha.....Firmanamnet är inte godkänt ännu. Jag hade tydligen gjort fel/fattat fel så det var först idag jag fick iväg mina förslag på firmanamn. Men COOPe tänkte jag aldrig på :D

Grattis! Det kommer att gå fint! Så länge du inte har några intäkter så är själva F-skattsedel inget att oroa sig för :giggle: När du får intäkter så gäller det att hålla tungan rätt i mun, men jag vet att du fixar det galant :)

Lycka till med företaget :)

Grattis! Det kommer att gå fint! Så länge du inte har några intäkter så är själva F-skattsedel inget att oroa sig för :giggle: När du får intäkter så gäller det att hålla tungan rätt i mun, men jag vet att du fixar det galant :)

Lycka till med företaget :)

Bra...då kör jag svart så slipper jag problem :D

För övrigt är det ju inga större intäkter så det löser sig säkert.

Tack förresten :)

• 2 weeks later...