Jump to content
Jens Nilsson

Ta vid där min bild slutar

Recommended Posts

Nu för tiden blir det inte så ofta öl på helgerna, blir nåt glas rött som regel och om jag har tur en rom eller whiskey, men emellanåt så kan det bli en kall öl som i kväll. Och mycket riktigt Mathias satt den riktigt fint! :)

Tjusig bild du fick på ljuset, läckert hur det lyser genom stearinet! :thumbsup:

Du var nog lagom mycket regelpolis, kan vara bra med repetion. Regler är ju till för att följas... ;):lol:

Nu för tiden blir det inte så ofta öl på helgerna, blir nåt glas rött som regel och om jag har tur en rom eller whiskey, men emellanåt så kan det bli en kall öl som i kväll. Och mycket riktigt Mathias satt den riktigt fint! :)

Tjusig bild du fick på ljuset, läckert hur det lyser genom stearinet! :thumbsup:

Du var nog lagom mycket regelpolis, kan vara bra med repetion. Regler är ju till för att följas... ;):lol:

Ja vi vill ju se fina bilder här, men det blir lite mer utmanande om man försöker ta bilden efter den förra!

Och visst är det gott med ett glas ibland oavsett vad det innehåller :)

Sant, det tycker jag är grundläggande för min del när det gäller fototävling, man tar bilden efter att temat är bestämt. Eller som här, när senaste bilden laddats upp med lämpligt namn/rubrik! :)

Nu gillar jag ju katter, men det är ett otyg att dom ska jaga våra fåglar. Vi har en som stryker runt vår tomt också, vet inte vems det är, men den har skrämt bort många av våra fåglar tror jag. 

Men gillar bilden dock!:)