Jump to content
Jens Nilsson

En "sorgens" dag, Och glädjens!

Recommended Posts

Nypriset i dag är ju mellan 12500 och 13000, jag fick den för halva det! :)

Kul....du har säkert gjort ett bra köp.....:)

Kul....du har säkert gjort ett bra köp.....:)

Hoppas det.. har sett samma glugg på fotosidan för runt 8-8500, det har jag tyckt varit bra pris oxå, så jag är väldigt nöjd! Jag har alltid känt att jag velat köpa nytt, så man vet vad man får och det är garanti osv, men detta gick inte motstå. .! :)

Hoppas det.. har sett samma glugg på fotosidan för runt 8-8500, det har jag tyckt varit bra pris oxå, så jag är väldigt nöjd! Jag har alltid känt att jag velat köpa nytt, så man vet vad man får och det är garanti osv, men detta gick inte motstå. .! :)

Jag handlar själv också begagnat när tillfälle uppstår. Inte minst plånboken gillar det :)

Och hittills har det gått bra också. Har köpt 4 begagnade gluggar än så länge...

Grattis till tillökningen :)  men ser den inte lite konstig ut?

Vit och så tyckte jag mig kunna ana ett C är det något nytt Nikon släppt precis som jag missat?

Ja ja även om det är en ny udda modell av ett nikkor så kommer den säkert hjälpa dig att producera en massa fina bilder som du kan visa upp här :)

Jag handlar själv också begagnat när tillfälle uppstår. Inte minst plånboken gillar det :)

Och hittills har det gått bra också. Har köpt 4 begagnade gluggar än så länge...

Då ligger jag lite efter, det var min första... :)

Grattis till tillökningen :) men ser den inte lite konstig ut?

Vit och så tyckte jag mig kunna ana ett C är det något nytt Nikon släppt precis som jag missat?

Ja ja även om det är en ny udda modell av ett nikkor så kommer den säkert hjälpa dig att producera en massa fina bilder som du kan visa upp här :)

Tack Tedh!

Nja, jag rekommenderar ett par nya fina glasögon till dig, då ser nog även du vad det står trots att bilden är tagen med mobilen! :P

Jag får gratulera till nya gluggen trots att du håller dig på den mörka sidan, hoppas du blir nöjd och att vi får se många fina bilder.

:D  :D  :D  :D