Jump to content
Jens Nilsson

En "sorgens" dag, Och glädjens!

Recommended Posts

I dag är det blandade känslor kan jag upplysa om. Det sorgliga är att äldsta dottern precis åkte till Turkiet i ca 6 månader... Men det finns ljusglimtar också som väger upp en hel del... ;):)

Det måste kännas lite jobbigt när dom åker iväg så länge....Hoppas att det går bra för henne där nere i värmen....

Jaså, välkommen över till den ljusa sidan. Här är livet fullt av ljusglimtar ;)

Det måste kännas lite jobbigt när dom åker iväg så länge....Hoppas att det går bra för henne där nere i värmen....

Jaså, välkommen över till den ljusa sidan. Här är livet fullt av ljusglimtar ;)

You wish :D :D

Det är tungt, morsan har berättat hur det var när jag gick till sjöss och hur jobbigt hon tyckte det var men det går ju över. Och din dotter kommer att vara många erfarenheter rikare när hon kommer hem :D

Det är tungt, morsan har berättat hur det var när jag gick till sjöss och hur jobbigt hon tyckte det var men det går ju över. Och din dotter kommer att vara många erfarenheter rikare när hon kommer hem :D

Vilken dotter.? Jaa just det, hon ja... ;) Jo vi kände på hur det var nu i vinter när hon var i Mexiko, fast nu blir det en längre period. Fast vi åker och hälsar på henne i juni, alltid nåt... :)

EDIT: Hmm, tror att hon gott skulle klara sig utan några av erfarenheterna..

Jag förstår om det känns, jag är en sån där hönsmamma, så jag skulle nog inte klarar det. Fast å andra sidan beror det också på hur dom är som personer, hur tuffa och mogna dom är. Nu har ju din dotter provat på Mexico, så detta ska säkert också gå bra :)

Den goda nyheten tror jag att jag anar! Väntar med spänning.... :y15:

Ett halvår går fort och dessutom tycker hon säkert det är jätteskönt att slippa mamma och pappas tjat  :D

Tror att du anar rätt :) Kan hända att det kommer nåt under helgen.. ;)

Hmm, kanske jag också kan ana vad som är i göringen. Dock kan jag ha helt fel också. Jag gissar på att det är ett 300mm långt rör?? :)

Ett halvår går fort och dessutom tycker hon säkert det är jätteskönt att slippa mamma och pappas tjat :D

Det tycker hon garanterat :D

Hmm, kanske jag också kan ana vad som är i göringen. Dock kan jag ha helt fel också. Jag gissar på att det är ett 300mm långt rör?? :)

Då har du bra slutledningsförmåga!

Kan ju inte säga det rakt ut här, på det märkesfixerade märkesoberoende forumet..:P Jag kan ju bli beskylld för att lida av cnas eller nåt :)

Men den kom inte med storken, den är adopterad och är ca 2 år och rumsren! :) Endast använd 3-4 ggr.. :)

post-1074-0-74633700-1399658151_thumb.jpg

Vilken skönhet :wub: :wub: :wub:  Med denna har du fr o m NU skaffat dig dyra vanor! En gång röd ring, alltid röd ring :wub:

Vad gör du här på forumet nu??? Det måste klia i fingrarna, så ut och och fota nåt så vi får se!! :D :D :D

Kan ju inte säga det rakt ut här, på det märkesfixerade märkesoberoende forumet.. :P Jag kan ju bli beskylld för att lida av cnas eller nåt :)

Men den kom inte med storken, den är adopterad och är ca 2 år och rumsren! :) Endast använd 3-4 ggr.. :)

attachicon.gif300f4.jpg

Jens. jag måste påminna dig om att respektera forumets regler mot att posta stötande och kränkande bilder!  :D  :D  :D

Vilken skönhet :wub: :wub: :wub: Med denna har du fr o m NU skaffat dig dyra vanor! En gång röd ring, alltid röd ring :wub:

Vad gör du här på forumet nu??? Det måste klia i fingrarna, så ut och och fota nåt så vi får se!! :D :D :D

Haha visst kliar det i avtryckarfingret, men i kväll är vi borta på middag tyvärr. .. ;) fast jag hann testa den i alla fall! :)

Jens. jag måste påminna dig om att respektera forumets regler mot att posta stötande och kränkande bilder! :D:D:D

Jag ska tänka på det Rolf om jag nån gång skulle få lust att göra det. Nu har inte jag några gubbar att bjuda på, och det ska du vara glad för...

Jo förresten Jans. jag glömde nämna en sak som är av yttersta vikt. Stort j**la grattis till en fantastisk glugg Som med stor sannolikhet kommer påverka ditt fortsatta postande i forumet! 

Jag uppmanar dig iom. detta att snarast tillmötesgå vår önskan att få se fantastiska bilder med denna glugg.

Kan ju inte säga det rakt ut här, på det märkesfixerade märkesoberoende forumet.. :P Jag kan ju bli beskylld för att lida av cnas eller nåt :)

attachicon.gif300f4.jpg

Hehe, det var bara ren tur :)

Grattis till tillökningen. Jag är säker på att ni kommer trivas ihop :thumbsup: :thumbsup:

Jo förresten Jans. jag glömde nämna en sak som är av yttersta vikt. Stort j**la grattis till en fantastisk glugg Som med stor sannolikhet kommer påverka ditt fortsatta postande i forumet!

Jag uppmanar dig iom. detta att snarast tillmötesgå vår önskan att få se fantastiska bilder med denna glugg.

Tack så väldans mycket Rolf, det hade jag inte väntat mig :) Och tids nog så lär det komma bilder, det kan ni vara lugna för! :) Hoppas på fler testskjutningar under helgen än dagens snabba provskott..! :)

Hehe, det var bara ren tur :)

Grattis till tillökningen. Jag är säker på att ni kommer trivas ihop :thumbsup: :thumbsup:

Tack ska du ha Cope, och jag tror att vi ska komma överens faktiskt! :)