Jump to content

Recommended Posts

Travel-X har börjar sin resa med uppladdning i svampskogen.[attachment=479]travel-x1.jpg[/attachment]Eftersom han kommer från Västerås som vill profilera sig som Mälarstaden tog jag med honom ner till hamnen. Nu är det ju höst och inte så mycket aktivitet bland båtfolket.[attachment=480]travel-x2.jpg[/attachment]Vi tog även en tur i en av de fina parkerna i city. Här med Västerås slott i bakgrunden.[attachment=481]travel-x3.jpg[/attachment]Nu väntar han på att få resa iväg. Frågan är bara vart?

• Replies 230
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Travel-X här med lägesrapport. Skall sägas att det var ett tufft pass i verkstan men nu går Henriks bil som den skall. Ny koppling och växellådan på plats. En del annat småfix tog jag också hand om nä

Mona, kissemissarna och jag är bästa kompisar Rolf, det vet du väl att man inte äter kompisar Jag har skottat snö i mängder. Puh det var svettigt ...Först lite så här ....Jag lade bilderna i rätt or

Posted Images

Eva härliga bilder du har gjort! :) Det är några som bor i Göteborgstrakten, några i Storstockholm, vi är i alla fall 2 som bor i södra Dalarna, så har vi ju en medlem i Nya Zeeland och någon riktig norrlänning finns väl också. :laugh: Så frågan är: Vart vill han resa först? Hur länge ska han stanna på samma ställe? :unsure: Ut och resa ska han och tanken är väl att han ska hälsa på hos så många som möjligt av oss :laugh:

Så roligt att Travel-X har påbörjat sin turné :) Finfina foton och Travel-X ser välmående ut. Självklart ville han visa upp sin "hemstad" först ;) Jag vet inte hur det är tänkt för hans vidare resor. Kanske är det du som får bestämma vem han ska åka till, eller om tanken är att den som vill får anmäla sitt intresse. Vi får se vad sajtvärden säger :laugh:

Yeschhhh... Äntligen är T-X ute på turne! :)Härligt, det ser ut som han gillar sin nya roll som forumets högsta ledare och förebild.Vart han skall sedan bestämmer den som har honom tycker jag, enklast är väl att välja ut någon och komma överens och byta adress via PM, sedan postar man i forumet vart han är på väg så vi får en överblick över hans resor och inte skickar till någon som just haft honom.Om vi hela tiden kopierar befintlig lista och lägger till vart vi skickat så blir det överskådligt. Min förklaring kanske inte blev så överskådlig, men jag visar med ett exempel.EvaRolfmingdieRubbeSkulle nu Rubbe skicka till tex. Mona kopierar han befintliga namn i listan, skriver till Mona och postar. Så håller vi på tills vi gått varvet runt.

Yeschhhh... Äntligen är T-X ute på turne! :)Härligt' date=' det ser ut som han gillar sin nya roll som forumets högsta ledare och förebild.Vart han skall sedan bestämmer den som har honom tycker jag, enklast är väl att välja ut någon och komma överens och byta adress via PM,[/quote']Då har jag PM'at, får se om jag får svar snart :)
  • 2 weeks later...

Stackare, har du fått hemlängtan?! Det behöver du inte ha för är är inget roligt alls, bara regn och kanske snö i norr. Vilka roliga saker du får göra, titta på segelbåtar och inomhusskidor. Alla väder på en gång! Vilka fina bilder dom har tagit på dig :)