Eva Lind 167 Posted October 10, 2010 Share Posted October 10, 2010 Travel-X har börjar sin resa med uppladdning i svampskogen.[attachment=479]travel-x1.jpg[/attachment]Eftersom han kommer från Västerås som vill profilera sig som Mälarstaden tog jag med honom ner till hamnen. Nu är det ju höst och inte så mycket aktivitet bland båtfolket.[attachment=480]travel-x2.jpg[/attachment]Vi tog även en tur i en av de fina parkerna i city. Här med Västerås slott i bakgrunden.[attachment=481]travel-x3.jpg[/attachment]Nu väntar han på att få resa iväg. Frågan är bara vart? Link to post Share on other sites
DesK 25 Posted October 10, 2010 Share Posted October 10, 2010 Eva härliga bilder du har gjort! Det är några som bor i Göteborgstrakten, några i Storstockholm, vi är i alla fall 2 som bor i södra Dalarna, så har vi ju en medlem i Nya Zeeland och någon riktig norrlänning finns väl också. :laugh: Så frågan är: Vart vill han resa först? Hur länge ska han stanna på samma ställe? Ut och resa ska han och tanken är väl att han ska hälsa på hos så många som möjligt av oss :laugh: Link to post Share on other sites
Tina 25 Posted October 10, 2010 Share Posted October 10, 2010 Så roligt att Travel-X har påbörjat sin turné Finfina foton och Travel-X ser välmående ut. Självklart ville han visa upp sin "hemstad" först Jag vet inte hur det är tänkt för hans vidare resor. Kanske är det du som får bestämma vem han ska åka till, eller om tanken är att den som vill får anmäla sitt intresse. Vi får se vad sajtvärden säger :laugh: Link to post Share on other sites
Rolf 1900 Posted October 10, 2010 Share Posted October 10, 2010 Yeschhhh... Äntligen är T-X ute på turne! :)Härligt, det ser ut som han gillar sin nya roll som forumets högsta ledare och förebild.Vart han skall sedan bestämmer den som har honom tycker jag, enklast är väl att välja ut någon och komma överens och byta adress via PM, sedan postar man i forumet vart han är på väg så vi får en överblick över hans resor och inte skickar till någon som just haft honom.Om vi hela tiden kopierar befintlig lista och lägger till vart vi skickat så blir det överskådligt. Min förklaring kanske inte blev så överskådlig, men jag visar med ett exempel.EvaRolfmingdieRubbeSkulle nu Rubbe skicka till tex. Mona kopierar han befintliga namn i listan, skriver till Mona och postar. Så håller vi på tills vi gått varvet runt. Link to post Share on other sites
Mona 3496 Posted October 10, 2010 Share Posted October 10, 2010 Åh vad roligt att se att han packat och gett sig ut på den stora turnén Kul att han startat med att visar upp en dela av sin hemstad. Intressant att ser vart han reser härnäst. Han får väl dra lott om nästa resmål Link to post Share on other sites
Eva Lind 167 Posted October 10, 2010 Author Share Posted October 10, 2010 Yeschhhh... Äntligen är T-X ute på turne! :)Härligt' date=' det ser ut som han gillar sin nya roll som forumets högsta ledare och förebild.Vart han skall sedan bestämmer den som har honom tycker jag, enklast är väl att välja ut någon och komma överens och byta adress via PM,[/quote']Då har jag PM'at, får se om jag får svar snart Link to post Share on other sites
Rolf 1900 Posted October 10, 2010 Share Posted October 10, 2010 Spännande, spännande... Link to post Share on other sites
Mona 3496 Posted October 10, 2010 Share Posted October 10, 2010 Vem vem vem???? Vad kul detta ska bli Link to post Share on other sites
Eva Lind 167 Posted October 10, 2010 Author Share Posted October 10, 2010 Nästa anhalt för T-X blir Nya Zeeland. Han lämnar Svensk mark i morgon och kommer att landa hos Mingdie Link to post Share on other sites
Tina 25 Posted October 10, 2010 Share Posted October 10, 2010 Så roligt, då ska Travel-X ut på en riktig långresa nu Link to post Share on other sites
Rolf 1900 Posted October 10, 2010 Share Posted October 10, 2010 Hmmm... Tråden ligger under "Bildkritik" vilket känns fel. Vart tycker ni vi skall lägga den? Link to post Share on other sites
Eva Lind 167 Posted October 10, 2010 Author Share Posted October 10, 2010 Oj hoppsan... Tänkte inte på det Kanske under utställning? Link to post Share on other sites
Rolf 1900 Posted October 10, 2010 Share Posted October 10, 2010 So be it! WRRRROOOOOOOOOOOOOOOOOM.... Link to post Share on other sites
Eddie Johannisson 29 Posted October 11, 2010 Share Posted October 11, 2010 Nu har jag fått problem. Hur skall man få Travel-X att göra ett Bungy Jump? Jag får jobba på det. Hoppas han är bra på att driva får. Link to post Share on other sites
Mona 3496 Posted October 11, 2010 Share Posted October 11, 2010 Wow! Travel-X gör en rivstart! Vilken globetrotter! Ska bli så spännande att se vad han får vara med om. Tänk om han får vara med att driva får, vilken happening Link to post Share on other sites
Marie Gillander 9 Posted October 11, 2010 Share Posted October 11, 2010 Haha, vilken helt underbar grej egentligen:) Önskade att jag var så liten jag kunde sitta och hålla i mig Travel-X tjocka päls men om han nu ska hoppa Bungy Jump så tror jag att hoppar över den saken :rulle: Ska bli riktigt kul att få följa hans äventyr Link to post Share on other sites
Assar Nordfors 9 Posted October 11, 2010 Share Posted October 11, 2010 Vilken rolig idé med Travel-X. :laugh: Link to post Share on other sites
Eddie Johannisson 29 Posted October 20, 2010 Share Posted October 20, 2010 Här kommer en snabb hälsning från mig - Travel-X. Jag har till slut anlänt till ett varmt och soligt Auckland. Jag kommer att hitta på lite olika grejor under helgen och det kommer en bildrapport senare. Här är en bild av mig när jag spanar in en cool kille på internätet. Travel-X Link to post Share on other sites
Mona 3496 Posted October 20, 2010 Share Posted October 20, 2010 Vad roligt att höra ifrån dig! Hoppas du hade en trevlig resa. Vi är lite avundsjuka på klimatet nu när det blåser och stormar i Sverige. Sköt om dig, ha kul och ta många bilder Link to post Share on other sites
DesK 25 Posted October 20, 2010 Share Posted October 20, 2010 Instämmer med Mona! :laugh: Det ska bli kul att se vad du får se och göra :laugh: Link to post Share on other sites
Eva Lind 167 Posted October 20, 2010 Author Share Posted October 20, 2010 Å så bra att du kom fram helskinnad Ska bli så kul att få se vad ni hittar på "där nere". Link to post Share on other sites
Rolf 1900 Posted October 20, 2010 Share Posted October 20, 2010 Sköt nu T-X. Tänk på att du representerar inte bara Sveriges bästa fotoforum utan ett helt land! :laugh: Link to post Share on other sites
Eddie Johannisson 29 Posted October 23, 2010 Share Posted October 23, 2010 Här kommer en liten rapport från Travel-X. Jag sitter med hundra bilder från en kappsegling som skall redigeras men vi har hunnit med lite. Återkommer senare i helgen.Travel-X njuter av vädret. Link to post Share on other sites
Mona 3496 Posted October 23, 2010 Share Posted October 23, 2010 Stackare, har du fått hemlängtan?! Det behöver du inte ha för är är inget roligt alls, bara regn och kanske snö i norr. Vilka roliga saker du får göra, titta på segelbåtar och inomhusskidor. Alla väder på en gång! Vilka fina bilder dom har tagit på dig Link to post Share on other sites
Rubbe 98 Posted October 23, 2010 Share Posted October 23, 2010 Hur häftigt som helst. Snyggt och kul att Travel-X får lite flygtid! Link to post Share on other sites
Recommended Posts