Jump to content
Cope

God Jul

Recommended Posts

önskar kalsongtomten i kulan :smiley1829:  :smiley1829:

DSC_8493.jpg

Mer avancerat än så här blir det inte för nu julstökas det ordentligt här, och jag har ingenstans att ta vägen :)

Tack, jag önskar dig det samma. Gillar du att tvätta bilar så får du gärna tvätta min 745´a. Den har inte blivit tvättad sen -03 :D

God Jul allihop  :smiley1838:  :smiley1838:  Hoppas ni får en skön och avkopplande helg :) Jag tänker INTE tvätta bilen!! Ingen idé, det regnar ju varje dag!

Den handtvätten ska du prova! Det går lika fort, eller t o m fortare än en maskinell tvätt, och blir dubbelt så rent. Det är flera killar som står på båda sidorna av "banan" som tvättar bilen. Verkligen bra service. Inte är det dyrare heller :)

God Jul på er alla och hoppas julmaten smakar bra nu så här inför Kalle Anka (för er som kommer att titta).  :smiley496:  :smiley6746:

Juldagen idag! Tror det är en av de bättre dagarna på året. Inga måsten, bara slappa och göra det man själv tycker är roligt. Lite pillande med blixten har det blivit för min del, (blev inte så bra...), lite film ska det bli, sen blir det lite god mat med bl a Roffes friska favoritsill. En skön och lat dag med andra ord. Hoppas ni andra också njuter av dagen :smiley2396:

Hoppas din dag blir riktigt fin. Det lät faktiskt riktigt underbart.....

Min ser inte ut som din. Jag jobbar i vanlig ordning :(

Dock har jag julmatsrester med mig och det ska naturligtvis bli gott :)

Filmen får jag ta när jag ligger i soffan och myser efter 22.00 ikväll....Och det ser jag fram emot :)

Jo, det är faktiskt en underbar dag, och jag är på nåt sätt glad över att det är regnväder så stearinljusen kan vara tända med effekt hela dagen :)

Om några timmar får du mysa också :)

Jo, det är faktiskt en underbar dag, och jag är på nåt sätt glad över att det är regnväder så stearinljusen kan vara tända med effekt hela dagen :)

Om några timmar får du mysa också :)

Du kan tro, här ska mysas :D

Jo det är lugnt och stilla, vi tog en timmas promenad i regnet. Har nu badat en sväng och njuter av lugnet. Hade det rätt lugnt och skönt igår också, precis som jag önskat! God fortsättning alla! :)

Jag säger som Jens. God fortsättning allihopa....

God fortsättning härifrån också. Jag fick också den Jul jag önskat, lugn och ro. Inte en enda av hysteriska släkten behövde jag be dra åt helvete umgås med. Vi satt hemma och tog det lugnt, det var tom. lite för lugnt för äldsta dottern och hennes tilltänkta var i Stockholm och firade med hans föräldrar. Grabben smet dock iväg från båten och var med och hjälpte till att ta det lugnt. En nästan perfekt jul.

I morgon med början 04.30 är det dock dags igen. Men det blir nog ganska lugnt fram till 10 - 11 någon gång. Vem blir först med att starta en "Vad fick ni i julklapp" Tråd?  :smiley6746:

Vem blir först med att starta en "Vad fick ni i julklapp" Tråd?  :smiley6746:

Jag lägger min röst på att det blir du :smiley1825:

Jag lägger min röst på att det blir du :smiley1825:

Nope det blir det inte. Jag fick inget av det jag önskade mig. En materialistisk present och en ännu mer önskad icke materialistisk.

Jag önskade mig inget. Resultatet visade sig på min julklappshög :D

Så här blev det bara lite pengar, en köttklubba och Ida hade köpt en bok till mig. Jag läser ju jättemånga böcker.....eller inte :D

Men det var iaf snällt gjort. Hon hade verkligen engagerat sig så boken kommer jag att läsa :)

Nu kom jag på att Ida kan kanske starta en julklappstråd. Det hade hon nog tyckt var roligt. Men hon kan kanske vänta till helgen då paketen från gbg-området anländer på hennes adress :)