Jump to content
Mona

Månen [samlingstråd]

Recommended Posts

Trevligt....precis som vi är vana vid.

Tyvärr tänker jag inte på att den hänger där varje kväll och mu ligger jag för skönt i soffan :)

Två mycket fina månar du tagit Jens :) I den första (inlägg 69) ser man tydligt gubbens öga! Kul att du talar om hur många procent den visar sig :)

Jag får väl också bidra med en måne. En Skånsk måne iofs. det därför den är halv, Cope har satt i sig den andra halvan!  :dance1:  :dance1:

DSC_2219.jpg

Läcker måne, men tror du har fel, det är nog inte Cope som varit framme. Det känns inte som om han hade lämnat så mycket kvar...

Tack Jens, det var roligt att höra. Men se det mer som tur, det känns bättre för mig :)

Jag känner mig inte så himla bekväm i Capture One ännu. Och speciellt inte med skärpespakarna. Förhoppningsvis lättar det väl med tiden :)

Det lättar säkert, och du verkar redan vara bekväm med nya gluggen, och det är ju nästan det viktigaste! ;):)

Ja, gluggen gillar jag skarpt. Den ska jag nog blir kompis med relativt fort :)

Gick mig ut en tur i arla morgonstund i akt och mening att plåta lite Bambi. Detta resulterade i en måne samt att jag med min bambituta hade en synnerligen givande konversation med en uggla. Inte utan att jag börjar fundera på tutans funktion, i alla fall på rådjur!   :wacko:  :confused0006:

Edit. Jag ser att jag fick något mer. J***A fågel, på mina fina brallor!  :angry:   :angry2:  :smiley-angry049:  :smiley-angry039:  :smiley-angry021:  :210:  :fighting0060:  :fighting0036:

post-818-0-06281200-1395471348_thumb.jpg