Jump to content
Sign in to follow this  
Cope

Här utförs ett slutartbyte....

Recommended Posts

Det gick ju fort och såg jättelätt ut.. fatta vad många delar som skulle bli över om man gav sig på det där.. :)

Ja, det är inte klokt. Hade jag lyckats få isär det så hade jag aldrig fått ihop det igen...

Jag provade att operera ett gammalt objektiv för runt ett år sen. Det slutade med att jag tog till bl a en rejäl polygriptång för att få isär skiten. När jag sen hade fått ut min aggression åkte skitet i restavfallet :)

Jag som gammal fd. bilplåtslagare skulle fixa det på ett kick. Har kvar en det mesta av verktygen. Hydraulisk ramrikt, svets, hammare och mothåll, utrustning för tennspackling. mm, mm. Så om ni önskar ett slutarbyte kan ni i säker förvissan om ett väl utfört arbete lämna prylarna till mig!

Ps.

Uppdrag utföres även på Canon!

:D  :D  :D  :D  :D

Ja, det är inte klokt. Hade jag lyckats få isär det så hade jag aldrig fått ihop det igen...

Jag provade att operera ett gammalt objektiv för runt ett år sen. Det slutade med att jag tog till bl a en rejäl polygriptång för att få isär skiten. När jag sen hade fått ut min aggression åkte skitet i restavfallet :)

:rotfl:  :rotfl:  :rotfl:  :14: