Jump to content
Jens Nilsson

Naturens Billy-hylla i furu

Recommended Posts

Roat mig på morgonen i en ny app innan det är dags för dagens arbete här hemma. Tog en bild i mobilen gör att se vad appen dög till. Hade ingen intressant bild i mobilen för tillfället, så det fick bli den här dom jag tog på en tur i skogen för några veckor sen. Har ingen större kontnärlig ådra i mig då det blev inte bättre än så här. :)

Ha en fortsatt trevlig helg alla! :)

post-1074-0-63623900-1382176919_thumb.jpg

Det är en Quick strap. liknande  den som Gavin Hoey har fast betydligt billigare...

http://www.kaffebrus.com/axelrem-quick-strap-ergonomisk-1644.html

Har den när jag använder batterigreppet och är ute och rör mig i naturen då är det bekvämt tycker jag, då jag får ont i nacken av standardremmen. Det följer med en fästplatta som skruvas fast i stativgängan, men den har lust att lossna i bland, så jag tog ett buntband och drog fast i pinnen som är avsedd för originalremmen.

När jag fotar hemma tar jag bara loss remmen som sitter i en karbinhake och kör utan.

Men annars duger den åt mig, men man kan väl om man jämför recensioner med originalet utläsa att just fästanordningen kanske är bättre med originalet som Gavin använder, men det är lite väl dyrt tycker jag. Denna version är dessutom förbättrad sen den kom först, och jag tycker att den funkar för mig, och det såg dessutom ut som att det var fler som är nöjda! :)

Det är en Quick strap. liknande  den som Gavin Hoey har fast betydligt billigare...

http://www.kaffebrus.com/axelrem-quick-strap-ergonomisk-1644.html

Har den när jag använder batterigreppet och är ute och rör mig i naturen då är det bekvämt tycker jag, då jag får ont i nacken av standardremmen. Det följer med en fästplatta som skruvas fast i stativgängan, men den har lust att lossna i bland, så jag tog ett buntband och drog fast i pinnen som är avsedd för originalremmen.

När jag fotar hemma tar jag bara loss remmen som sitter i en karbinhake och kör utan.

Men annars duger den åt mig, men man kan väl om man jämför recensioner med originalet utläsa att just fästanordningen kanske är bättre med originalet som Gavin använder, men det är lite väl dyrt tycker jag. Denna version är dessutom förbättrad sen den kom först, och jag tycker att den funkar för mig, och det såg dessutom ut som att det var fler som är nöjda! :)

Aha....Jag får ta mig en liten titt på den :)

Det där var ingen dålig hylla! Vilken app har du använt? Jag laddade ner en ny app idag, som var riktigt trevlig, men finns tydligen inte för andorid....

https://itunes.apple.com/us/app/distressed-fx/id585702631

Jo jag såg din och Annas konversation och era fina bilder :) Det var då jag började leta.. Men den fanns ju som sagt inte till android men den jag laddade ner heter Aviary Demo, antar att det finns en betalversion med tanke på namnet, men kollade inte så långt. Appen såg kanske lite b-aktig ut, men det fanns en del grejer ändå man kunde göra.

Men nu var det ju inte den bästa bilden för ändamålet, men den fick duga att prova med! :)