Jump to content
Mona

Spökbåt

Recommended Posts

När det blir för mörkt för handhållet kan man ju försöka vara kreativ. Om det lyckade så bra vet jag inte, men det var kul att leka med bilden, och jag tyckte den gjorde sig bättre i s/v än i färg. Jag använde ett filter som har en färdig ram, den kan man iofs skära bort. Kanske skulle det bli bättre....

post-821-0-35718000-1377811593_thumb.jpg

Den här gillade jag. Lite abstrakt och med den passande titeln till så blev det här en ljus bild som gör sig perfekt i sv. Kanske fyrmästaren som ser den och funderar på om han skulle låtit bli sista göken? :)

Tycker också om den här! Och jag tror att jag osett på färgvarianten skulle föredra den så här i svartvitt. Den här skulle jag gott och väl kunna ha på väggen!

Snyggt jobbat Mona! :)

Och jag som har lite svårt för ICM tycker också att den är tilltalande på något vis. Men jag tror nog att jag hade velat ha den skarp trots allt, trångsynt som jag är :D

Och jag som har lite svårt för ICM tycker också att den är tilltalande på något vis. Men jag tror nog att jag hade velat ha den skarp trots allt, trångsynt som jag är  :D

En skarp ICM, det skulle jag vilja se..! :D

Tack, roligt att ni gillar den lite iaf :) Jag är väldigt svag för ICM om man lyckas. Tycker ofta det gör sig bättre i s/v av någon anledning. Kan lägga upp färgversionen om någon vill se den också.

Haha! En skarp ICM skulle jag vilja se :D

Inget besvär alls :) Den kommer senare, nu måste jag göra lite annat (tyvärr)...

Det är ingen brådska. Jag sitter på jobbet och kanske trots allt måste byta stol rätt vad det är. Vi har ingen dator i matsalen   :D

:D :D :D

Det är ingen brådska. Jag sitter på jobbet och kanske trots allt måste byta stol rätt vad det är. Vi har ingen dator i matsalen   :D

Men nu har du ju en fin mobil att surfa med! :lol:

Men nu har du ju en fin mobil att surfa med! :lol:

Det har du rätt i :D

Just nu har jag lagt in lite musik i den. Så den börjar formas så smått som jag vill ha den :)

Det borde jag oxå, ungarna kör med min Spotify och man kan bara ladda ner på tre enheter. Så när jag får för mig att lyssna så får jag börja med att ladda låtar först, för då har mina försvunnit..

Det där är en tavla Mona, finns inget att säga om den för de orden existerar inte. Underbar bild och sv/v sitter som en fläskläpp!

Jo den svart/vita är bäst! Den i färg ser mer ut som: Hur tänkte fotografen hä?