Jump to content
Jens Nilsson

Fotoserie i TV

Recommended Posts

Det är ju som du säger tur att man kan se det sen på datorn, men tycker att bildkvaliteten förstör nöjet lite. Hoppas jag kan se resten av serien.. :unsure:

I bland saknar jag VHS-tiden, då man kunde spela in ett program lätt och smidigt. Det går ju nu också om man har grejjer för det, vilket inte vi har..! :)

Det finns lösningar på det mesta kolla in Boxee Box http://www.netonnet.se/art/tv-och-bild/dvd_-blu-ray-och-video/mediaspelare/d-link-boxeebox/142797.3141/   :D 

Fick se programmet i datorn då tv'n var upptagen. Vi har bredbands tv så vi kan se direktsändningar i datorn och alla mobila enheter också. Ett bra program som det ska bli roligt att följa.

Den kopplas till TV:n och funkar som en liten dator med webläsare och appar du får en smart-TV http://www.dlink.com/se/sv/home-solutions/boxee-box/at-a-glance :)

Det kanske vore nåt.. Ungarna skulle säkert gilla den :P

Men vi får se, jag får nog starta upp svt play tills vidare, såg sista 7-8 minutrarna i går på tv, då jag smet tidigare från mötet. Hade ingen lust att bli invald i styrelsen... ;)  :)

Jag vet inte om jag hade för höga förväntningar på programmet men jag tyckte inte det var något vidare. Man fick ju så klart lite små idéer på hur man kunde göra annorlunda porträtt men det var nog inte riktigt som jag hade tänkt mig.

Eller jag hade väl inte tänkt något speciellt, men jag trodde att det tex skulle vara mer snack om ljussättning osv...

Jag vet inte om jag hade för höga förväntningar på programmet men jag tyckte inte det var något vidare. Man fick ju så klart lite små idéer på hur man kunde göra annorlunda porträtt men det var nog inte riktigt som jag hade tänkt mig.

Eller jag hade väl inte tänkt något speciellt, men jag trodde att det tex skulle vara mer snack om ljussättning osv...

Håller med kanske några små tips men inte särskilt inspirerande.

Jag tror det blir bättre ju längre den kommer att gå. Nu kändes det lite trevande. Men dom letade ju efter sig själva, och när dom hittat sig så blir det nog bättre :D

Jag tror det blir bättre ju längre den kommer att gå. Nu kändes det lite trevande. Men dom letade ju efter sig själva, och när dom hittat sig så blir det nog bättre :D

Det får vi hoppas :)

Jag tror att serien växer. Kvällens avsnitt var intressant ur flera vinklar. Jag gillar den lättsamma tonen som får mig att dra på smilbanden emellanåt.

Det här avsnittet var bättre än det första så jag kommer nog se det tredje också men gillar jag inte det heller så kommer jag inte att ödsla någon tid på ett fjärde.

Jag tror att serien växer. Kvällens avsnitt var intressant ur flera vinklar. Jag gillar den lättsamma tonen som får mig att dra på smilbanden emellanåt.

Jag håller nog med dig här, även om jag inte sett första. Dom här killarna tycker jag är både roliga och intressanta på nåt sätt, jag gillar den humoristiska delen i det dom gör. Så jag tycker att det var underhållning! :)