Jump to content
Jens Nilsson

Fotoserie i TV

Recommended Posts

Här är en trailer på Johan Rheborgs och Henrik Schyfferts tv serie Alla är fotgrafer, som börjar 13:e november.

Två typer som jag gillar, så jag kommer att vara bänkad framför Tv:n.! :)

http://www.fotosidan.se/cldoc/smygtitta-pa-tv-serie-om-fotografer.htm

Kul....Tack för tipset. Men du får nog påminna mig när det närmar sig för imorgon är det nog glömt igen :o

Vilket..? :D  Jag ska försöka komma i håg det, ska skriva in en påminnelse i mobilen, annars kommer jag nog inte i håg det själv... ;)

Vilket..? :D  Jag ska försöka komma i håg det, ska skriva in en påminnelse i mobilen, annars kommer jag nog inte i håg det själv... ;)

:D  :D :D  :D  

Smart idé....varför kom inte jag på det :rolleyes:

Kul....Tack för tipset. Men du får nog påminna mig när det närmar sig för imorgon är det nog glömt igen :o

Men Arga kocken, Tonas mat, mfj. Matprogram glömmer du minsann inte!

Vad bra jag stavar på telefonen!  :wacko:

Säg nu som det är. Du har väl ett tangentbord anpassat för pensionärer :D

Öh Cope, och även ni andra... Pushar den här tråden då det närmar sig... På onsdag kl 21.00 drar serien i gång..! :P  :)

Det gjorde du rätt i, då det var som bortblåst :)

Tack....

Öh Cope, och även ni andra... Pushar den här tråden då det närmar sig... På onsdag kl 21.00 drar serien i gång..! :P  :)

Tack för det!! Det här är ju något man verkligen vill se!

Skulle man missa så finns ju alltid SVTplay som backup :P

Tack för det!! Det här är ju något man verkligen vill se!

Skulle man missa så finns ju alltid SVTplay som backup :P

Det är tur att det finns back up, men bildkvaliteten är ju inte riktigt den samma.. Men hellre det än inget alls! :)

Dom har kört mycket reklam i tv för serien, men det är ingen garanti för att jag kommer ihåg det! Kalendern ligger uppslagen ovanför tangentbordet, där ser jag allt av värde! Det står inte så mycket i den... :D

Jag har sett några av dom reklamsnuttarna, men för säkerhets skull har jag skrivit upp det på en lapp på jobbet. Hemma kommer jag inte ihåg att kolla mina anteckningar... ;)

Arrggg! Våran samfällighetsförening har ett viktigt informations möte, som dom visserligen har varje år, men eftersom det har uppstått en del saker som berör oss och våra närmsta grannar så känns det rätt angeläget att gå på detta möte, då jag själv har tryckt på föreningen i vissa saker. Och naturligtvis väljer dom att ha det i kväll!! :angry:

Då missar jag det är programmet som jag väntat på, blir att se det på svt play sen då, men det är ju inte samma sak... :angry:  :angry:

Hoppas ni andra som vill se det kan och kommer i håg det.. ;)  :)

Skit när det kör ihop sig, det är aldrig samma sak att se ett program i efterhand, men tur att möjligheten finns :)

Det är ju som du säger tur att man kan se det sen på datorn, men tycker att bildkvaliteten förstör nöjet lite. Hoppas jag kan se resten av serien.. :unsure:

I bland saknar jag VHS-tiden, då man kunde spela in ett program lätt och smidigt. Det går ju nu också om man har grejjer för det, vilket inte vi har..! :)

Jag vet inte heller om jag kan se det på utsatt tid. Dock har vi inspelningsmöjligheter. För egen del har jag ina större problem att se det i efterhand, det är jag van vid :)