Jump to content
Jens Nilsson

ICM - Makro..

Recommended Posts

Gjorde nu i kväll mitt andra försök med ICM. Tänkte prova på att kombinera makro och ICM, men vet inte om det blir någon hit. Kanske om man hittar nåt intressantare motiv. Men jag hade inte tid så det fick bli några objekt i trädgården. :)

Nåt att spinna på eller papperskorg med detta projekt..?

1.

post-1074-0-97931300-1372188005_thumb.jpg

2.

post-1074-0-22598100-1372188017_thumb.jpg

3.

post-1074-0-84682700-1372188037_thumb.jpg

4.Provade även några med den inbyggda blixten för att se vilken effekt det blev..

post-1074-0-85958400-1372188056_thumb.jpg

5.

post-1074-0-17283900-1372188085_thumb.jpg

6.

post-1074-0-89366400-1372188110_thumb.jpg

Vet inte, kanske det ändå är bättre med lite mer traditionella motiv!

Spinn du vidare på detta :)

Bilderna 1-3 blev bäst tycker jag. Och även sexan ingår i den skaran förresten :)

När det har slutat regna och jag är ledig ska jag ta och prova på detta. Som det är nu har inte kameran varit framme sedan skolavslutningen. Så långt uppehåll har jag aldrig haft.....

Tack Cope! Jag var lite osäker på vad jag själv tyckte, på nåt sätt gillade jag dom. Hoppas du kommer med bidrag snart, trodde nästan att du lagt av ...:)

Tack Cope! Jag var lite osäker på vad jag själv tyckte, på nåt sätt gillade jag dom. Hoppas du kommer med bidrag snart, trodde nästan att du lagt av ... :)

Hehe, riktigt så illa är det inte. Men jag känner inget sug efter att fota för tillfället. Orkar helt enkelt inte ta tag i det...

Ja, det gör väl det. Nu är det iaf dags att åka och jobba :(

Ha en trevlig kväll. Vi hörs....

Nja om det vore så väl...  Men nu är det jag som är på jobbet..

Hehe, ombytta roller...

Nu håller jag helg iaf. Ska bli otroligt skönt. Nu ska jag bara se om jag får lust att plocka fram kameran också....

Håll med om att det är kul med ICM! Macro ICM har jag nog aldrig provat, kul att du visar bilder på det! 6'an blir min favvo och jag vill absolut att du spinner vidare på temat :)

Tack Mona! Håller helt klart med, ICM är roligt, så jag kommer nog att försöka mig på det fler gånger. Och att kombinera det med makro gjorde  det till en lite annorlunda grej som också var kul. Och det kan nog också funka av era snälla kommentarer att döma.. Så visst, jag ska nog spinna vidare på det, måste bara komma mig ut och hitta lite trevligare motiv... :) Insåg sen vid datorn att en insekt på en blomma kanske inte gör sig så bra..