Jump to content
Cope

Hovs Hallar ännu en gång!

Recommended Posts

Vet inte om ni läser här under dagen, eller om ni har fullt upp med fotograferandet. Jag hör av mig till Conny eller Mona med SMS. Jag hoppas fortfarande komma loss men det ser sämre ut än innan då dels ett husdjur skall till vetrinären idag då det insjuknat och eventuellt blir det också slutet, samtidigt är dottern sjuk och har inte sovit på hela natten vilket också inneburit att ingen annan här hemma heller har sovit. Vi skall sova i skift under dagen efter veterinärbesöket så hoppas jag komma loss till kvällen i alla fall.

Ser fram emot en massa bra bilder! Har själv inte hunnit fotografera men har de senaste dagarna inspirerats mycket av fina solnedgångar i Malmö, så jag skulle bli väldigt besviken ifall jag inte kommer loss.

Om det inte är för sent: Glöm inte solkrämen! Jag vet att jag frös förra året.... dagen efter av rejäl solfrossa och kräftröd solbränna!

Skönt att se att du kom hem välbehållen Mattias! Tack för en trevlig utflykt även om jag anslöt sent!

Får se om jag hinner gå igenom några bilder idag eller om det blir i helgen/kommande vecka. Dottern betydligt bättre idag och feberfri så det blev faktiskt en familjeutflykt till Ystads Djurpark (kan rekommenderas - mycket trevligt ställe!) då hon verkade pigg och glad trots sin öroninflammation. Bilder från utflykten dyker nog upp på ett forum nära er snart.

Tack alla tre för en mycket trevlig dag och kväll :) det blev inte mycket sömn på pensionatet, och efter dagens lilla födelsekalas så är jag dödstrött nu. Får se om jag hinner få upp några bilder innan semesterresan på lördag. Idag har jag inte ens hunnit öppna datorn....

Tack själv :)

Jag somande som en stock men vaknade runt 3 tiden och mådde skit. Gick upp och spydde och somande om igen. Tror att jag har fått magkatarr då losec har avhjälpt besvären en del. Är fortfarande trött och inte på riktigt humör pga att kistan strular :(

Oj då, det lät inte roligt. Hoppas du snart blir bättre. Jag hinner nog inte få upp några bilder förrän efter semestern är jag rädd, har massor av måsten att ordna med idag :( :(

Det lät ju inget vidare Cope, hoppas du blir bättre snart! Har faktiskt inte kollat mina bilder än, vart lite segt igår!! Ska försöka få upp några under helgen!!

Jag är bättre igen, losec hjälper mig :)

Ta det lugnt med bilderna Mona. Det är bättre att du får med allt som ska med till Norge :)

Jag förstår att du var seg Mathias. Vilken jäkla resa du fick avsluta vår toppendag med, fy sjutton.....