Jump to content
Cope

Nikonmössa!

Recommended Posts

Ser ju ut som ett trevligt kit!! Bakgrunden har du fått till bra!

Menar du att du inte behärskar ett strykjärn ?? :P

Strykjärn, är inte aga förbjudet? :wacko: :wacko:

Strykjärn, är inte aga förbjudet? :wacko: :wacko:

Jo, fast ibland åker man på en runda. Men då är det rivjärnet som är igång :D

Grattis! Conny har fått fredagsgodis,MMMMMMMM vad gott :P Mössan ser ju faktiskt riktigt snygg ut, den tror jag du passar i! Be Ida ta en bild när du mannekängar :lol:

Tyg blev väldigt bra!

Men hallå killar!! Ni måste vara dåligt dresserade.. Ni får helt enkelt ta en lektion i strykning!!

Tack, men godiset öppnas inte förrän imorgon då det är lördag :)

Och mössan är fin fast inte på mitt huvud :D

Ska fundera på om jag kan ställa upp som mannekäng. Annars vet jag en som nog ställer upp ;)

Jag ska visa upp bakgrunden ordentligt imorgon, när den är klädd både fram och bak.

Nja, inte dåligt dressade men möjligtvis hade vi snälla mammor som tog hand om den biten :)

Så, då är mössan monterad på min modell. Så här ser den ut....

Dessutom så sitter hon framför min hemmagjorda bakgrund som blev klar idag :)

Inbyggda blixten är nedställd på minus 1.

DSC_1765.jpg

Även om det tar emot så måste jag medge att det var en snygg design på den mössan :ph34r::) Att den sen sitter på Ida gör ju inte saken sämre. Hon passar verkligen i den :wub: :wub:

Bakgrunden ser bra ut även om den här har blivit aningen grå för att ljuset antagligen inte har räck till. Men som vanligt så har du fått en perfekt exponering på Ida :)

Även om det tar emot så måste jag medge att det var en snygg design på den mössan :ph34r::) Att den sen sitter på Ida gör ju inte saken sämre. Hon passar verkligen i den :wub: :wub:

Bakgrunden ser bra ut även om den här har blivit aningen grå för att ljuset antagligen inte har räck till. Men som vanligt så har du fått en perfekt exponering på Ida :)

Hehe, tack. Om du kommer över till denna sidan kan du också stolt få bära en sådan ;)

Det är tur att någon passar i den. Jag gör det inte men trots det så använde jag den idag :)

Jag kände som du angående bakgrunden, den blev lite grå?? :wacko: Men det är kanske som du säger, att ljuset inte räckte till. Jag får prova under en tid och är jag inte nöjd så bytar jag tyg.

Nu är det stretch velour och bakom sitter lakansväven. Och det endast för att dölja pappen som jag också har klämt in därimellan :)

Den sitter som en smäck även på dig :) Jag får nog leva utan den mössan för några planer på sidbyte har jag inte ;)

Den sitter som en smäck även på dig :) Jag får nog leva utan den mössan för några planer på sidbyte har jag inte ;)

Hehe, Tack :)

Fast å andra sidan kan du ju ha en sån mössa ändå, här finns den att köpa : http://store.nikon.se/nikon-merchandise-nikon-plagg/nikon-vinterm%C3%B6ssa/ALM40040/details ;)