Jump to content
Cope

Nikonmössa!

Recommended Posts

Jag köpte för några dagar sedan en Nikonmössa i tron att jag inte skulle vinna någon från Cyberphoto´s bloggtävling.

Döm om min förvåning när jag tittade till bloggen och fick se min bild. Efternamnet har dom lyckats skriva fel. Men oavsett så är det min bild :)

http://www.cyberphoto.se/blogg.php?ID=8176

Grattis!! Så kul! Men ingenting att vara förvånad över, det är en värdig vinnarbild :)

Tack, det var snällt sagt :)

Va kul !! grattis :)

Tack :)

Det trodde jag aldrig skulle hända :)

Tack allihopa :)

Inget gott som har något ont med sig. Nu slipper jag frysa om flinten men jag ser ut som en dåre :D

Jätte grattis till vinsten Conny, mössan i all ära men in första hand är det väl en bekräftelse på din kunskap inom foto och bildbehandling. Än en gång stort grattis min vän!!

Jätte grattis till vinsten Conny, mössan i all ära men in första hand är det väl en bekräftelse på din kunskap inom foto och bildbehandling. Än en gång stort grattis min vän!!

Tack Rolf :)

Jag måste medge att det känns himla bra :D

Visst har du haft den bilden (eller liknande) uppe här i Forumet? Jag var faktiskt inne på Bloggen idag och såg den och tyckte jag kände igen den. Trots att det stod att den belönades med en mössa (reflekterade inte över namnet) kopplade jag inte ihop den med dig - trots att jag sett att du skrivit i shoutboxen att du skulle få din mössa. Jaja, är man trött i pallet så är man.

Men grattis! Och det är verkligen en härligt eldig bild!

Tack Martin :)

Men den ena mössan köpte jag i Nikon store då jag inte trodde jag kunde vinna en. Så nu har jag mössa för ombyte också :)

Ja, eller om du behöver putsa fönster en dag eller torka golv! :D

:angry: :angry: Är du galen, det gör man inte med Nikonprodukter :P

Idag kom mössan tillsammans med några bonusgåvor jag inte kände till. Paketet innehöll även en flaskkylare, en putsduk och 2 små påsar M&M :)

Och det kolsvarta i bakgrunden är min bakgrund. Har fäst upp den svarta sidan nu ikväll. Den vita tar jag imorgon då hon som har utbildning på strykjärnet inte ville hålla på med detta en fredagkväll :huh: :huh: :o

DSC_1763.jpg

Ser ju ut som ett trevligt kit!! Bakgrunden har du fått till bra!

Menar du att du inte behärskar ett strykjärn ?? :P

Tack, jag tyckte själv att det blev bra. Nu återstår den vita sidan och där har jag två tyg som jag får välja mellan. Därmed kommer den inte bli ordentligt uppsträckt förrän jag har provat mina alternativ.

Ja, det var roligt med lite bonussaker :)

Precis, jag kan inget om sådana verktyg. Jag stryker aldrig :)

Precis, jag kan inget om sådana verktyg. Jag stryker aldrig :)

Jag lyckas med att få det skrynkligare efter strykning än innan, så jag överlämnar detta med varm hand till sambo !!! :D

Jag lyckas med att få det skrynkligare efter strykning än innan, så jag överlämnar detta med varm hand till sambo !!! :D

Skönt att höra. Det finns alltså fler som är som mig. Det funkar liksom bara inte :D