Jump to content
Eddie Johannisson

Annorlunda Julstämning

Recommended Posts

Här kommer några bilder med en annorlunda Julstämning. 23 grader i skuggan. Vi har vår årliga juniorer mot seniorer tävling. 21 stycken som hade en rolig dag med bbq och dricka efteråt.

post-822-0-01271800-1356119586_thumb.jpg

Kan ni se pilen?

post-822-0-54588700-1356119645_thumb.jpg

Många

post-822-0-24871300-1356119698_thumb.jpg

Tomtar och Elfs

post-822-0-85081700-1356119838_thumb.jpg

Myller av pilar

post-822-0-77538700-1356119895_thumb.jpg

Åskådarläktaren

post-822-0-79277400-1356119986_thumb.jpg

GrRrRrrrR... Du är ond Eddie, riktigt ond, dom där bilderna visar du bara för att du vet att vi andra går här i mörker och kyla! :angry: :angry: :angry: :angry:

Skämt åtsido. Det är en trevlig serie bilder och ja, jag ser pilen. Men sista bilden där de sitter med ett parasoll för att skydda sig mot solen, i December.... Den tar hårt skall du veta! ;)

Trevlig bildserie! Jag tror att jag ser pilen - den svarta? Eller är det en skugga?

I övrigt kan jag nästan hålla med Rolf, taskigt att skicka så där soliga och lättklädda bilder i december. Fast det är kul att ta del av er vardag också!

Tackar

Nä Rolf. Inte skickar jag sommarbilder för att retas. Jag vet hur mycket du gillar snö och kyla.

Martin på andra bilden ett par meter framför skyttarna så ser du en blå pil med gula fenor.

Sedan tycker jag att vi har rätt Julstämmning. Jesus föddes ju inte i snö och kyla utan på ett ställe där det var varmt och soligt.

Kul att få se dina bilder Eddie. Jag hade gärna suttit under parasoll som skydd mot solen. Här ligger tempen runt nollan och det blåser och är svinkallt...

Fina bilder, men det känns lite knasigt med sommar och bbq när det är jul, fast man vänjer sig nog fort när man kommer in i det. Firar ni julafton den 24:e eller 25:e? Jo, jag ser pilen. Bra fångat där.

Mona. Det tar ett tag att vänja sig vid en varm Jul men nu känns det naturligt. Vi firar den 24 hemma hos oss och ofta har vi kompisar hemma på kvällen efter att vi har tittat på Kalle Anka och öppnat klappar. Folk här nere gillar det svenska julbordet med sill, Janson och liknande.

Det är intressant med olika seder, och det svenska julbordet är uppskattat lite var stans. Anglosaxiska länder äter ju kalkon, gör ni det också någon av dagarna? Ibland gör vi det.