Jump to content
Sign in to follow this  
Cope

Bilskroten på Kyrkö Mosse!

Recommended Posts

Idag var jag på Kyrkömosse med kameran i högsta hugg. En fantstisk plats om man gillar att gå omkring i en massa skrot :)Här kommer ett urval HDR bilder. Möjligtvis kan det komma några till. Denna gång har jag dragit på lite med färgen då det antagligen hade blivit ganska färglöst annars :)

1.

DSC_8619_20_21_1024.jpg

2.

DSC_8643_4_5_1024.jpg

3.

DSC_8658_59_60_1024.jpg

4.

DSC_8688_89_90_1024.jpg

5.

DSC_8712_3_4_1024.jpg

6.

DSC_8715_6_7_1024.jpg

7.

DSC_8787_8_9_1024.jpg

8.

DSC_8838_39_40_1024.jpg

9.

DSC_8871_2_31024.jpg

Risken är stor att jag startar en tråd med normala bilder också :D

Ojoj vilka häftiga bilder OCH bilar! Vilken fantastisk bilkyrkogård. Jag kan lätt föreställa mig hur du och kameran trivdes där bland vraken. Dom här bilderna har du verkligen lyckats med i HDR behandlingen. Och för att behandlingen ska lyckas krävs det bra bilder, vilket du också har lyckats fånga. Att bara välja en går inte, alla är canonbra. 5 motljusskydd från mig :)

Oj, det var roligt att höra :) Det är en plats som jag tycker är värd ett besök. Tyvärr är det mkt som är förstört pga att folk förstör med flit. Men än finns det hopp men tiden kanske börjar bli knapp. Tex hittade jag en bit från en dagstidning. Någon datum gick inte att hitta, dock så stod det i tv-guiden vilka program som sändes i färg :DJag har några bilder till som bara ska passera PS också. Men det får bli imorgon. Jag lägger gärna upp dom också om intresse finns....Nu måste jag sova, det har varit en hård dag...:)Natti Natti....

Tack Martin. Har du vägarna förbi så är den väl värd ett besök. Iaf om man gillar skrotupplag och dyligt.