Jump to content

Recommended Posts

Grattis Marie till publiceringen! Vilket bra initiativ att hänga upp bilder på tågen. Tänk om fler företag och kommuner hade följt det exemplet, det hade varit trevligt :)

Grattis Marie till publiceringen! Vilket bra initiativ att hänga upp bilder på tågen. Tänk om fler företag och kommuner hade följt det exemplet' date=' det hade varit trevligt :)[/quote']Tusen tack Monis!! Ja utställningar är lite underskattade tyvärr men och andra sidan kanske man ska lägga ner lite energi på att visa att det finns möjligheter till det. De företag som vi frågat har tackat ja med stor glädje och lite förvåning över att det faktiskt går att hänga bilder lite här och var. Haft utställning i en kyrka under sommaren, ett hotell, en frisör och just på på SSAB så det är inte omöjligt :)

Grattis Marie till publiceringen! Vilket bra initiativ att hänga upp bilder på tågen. Tänk om fler företag och kommuner hade följt det exemplet' date=' det hade varit trevligt :)[/quote']Tusen tack Monis!! Ja utställningar är lite underskattade tyvärr men och andra sidan kanske man ska lägga ner lite energi på att visa att det finns möjligheter till det. De företag som vi frågat har tackat ja med stor glädje och lite förvåning över att det faktiskt går att hänga bilder lite här och var. Haft utställning i en kyrka under sommaren' date=' ett hotell, en frisör och just på på SSAB så det är inte omöjligt :)[/quote']Grattis! Vilket roligt sätt att ställa ut.

EvaLind! Ja verkligen, det var spännande och se om de fick hänga ifred och gjorde de. Intressant var att vid ett tillfälle hade någon rivit sönder inredningen i cupén men bilderna var helt orörda :) :)

Vilken framtidsvision jag fick! Tänk om vi medlemmar här kunde göra en gemensam utställning någonstans i Sverige :)

Vilken framtidsvision jag fick! Tänk om vi medlemmar här kunde göra en gemensam utställning någonstans i Sverige :)
Tanken slog mig i samma ögonblick jag postade mitt förra inlägg!! Alltså, vilken underbar idé!! Kanske tom i varje stad vi kommer ifrån?!

Tjusigt Eva! Att vända på det har jag aldrig provat. Höll du det bara, eller hade du någon ring att fästa det på?Det har inte blivit något direkt fototillfälle för mig idag, men i morse hittade jag iaf den här lilla pyttesvampen i den daggdränkta gräsmattan.Macro4945119039_4aaed67517_b.jpg© 2010 By Mona Nilsson. All rights reserved.

Tack Mona' date=' nej jag höll det bara och väntade på att det skulle sluta blåsa :)Vilken gullig liten svamp![/quote']Jag måste prova det!Ja du, den svampen var det inte mycket mat på :laugh:

Det är egentligen ett ogräs som heter Besksöta. Jättegulliga lila/gula blommor hela sommaren och bären blir röda så småning om. Tyvärr lite giftiga...

Eva. Bilden på den grön-lila grönsaken är underbarMona. Din zwamp är inte sämre den inte.Riktigt bra bilder ni presterat!

Kul med bak o fram bilder ;) Snyggt som vanligt!!Urgullig svamp :) Idag hade jag lite svårt och välja för jag har varit ute tills nu i kväll och två minneskort fulla men det får bli den här på ett litet fall i Noraån. Skulle haft vidvinkeln med för strax bredvid finns ett betydligt bredare fall men det fick inte plats i 300:at [attachment=204]Noraan2.jpg[/attachment]

Åh vad flott! Jag älskar den här blå tonen i vissa naturbilder. Jag kan inte se din exif, men antar att det var ganska så mörkt med den långa tiden.