Jump to content

Recommended Posts

Rolf, Haha, ja jag funderade också lite vad du menade först:) Jodu, mitt lilla rivjärn kommer numera när man ropar då det vankas mat. Är jag sen vänder han upp och ner på hundarnas matskålar så jag blir påmind!Jag är lätt att uppfostra förstår du ;) Tack alla för fina kommentarer!! Jösses vad ni är flitiga!! Och så härligt att ni är skojfriska dessutom!Mona, kanonfin solros!!! ;) Här kommer dagens bild. Det får bli bara vanligt vatten idag:) [attachment=139]vatten1.jpg[/attachment]

Vattnet gillas. Det är något visst med vatten, vare sig det strömmar eller står stilla. Den blå tonen passar perfekt och med lite längre slutartid hade den blivit en dröm!Mona, otroligt fin solros, hur bär du dig åt för att få dom så praktfulla?! ;)

Roligt att ni gillade solrosen, det gjorde jag också ;)Marie! Bara vanligt vatten.... Jag måste ha väldigt ovanligt vatten för så ser vattnet inte ut hos mig :ohmy: Vilken vansinnigt snygg bild. Jag tycker den har precis lagom slutartid. Perfekt och mycket tjusigt. Upp på väggen med den :)

Monis! Jo du förstår att här i Dalarna har vi bara låångsamt vatten, ingeting går fort här ;) En dagens bild som jag gjorde i morse medan daggen låg kvar. Ställer man in vitbalansen på t.ex grönt kan man få de mest underliga färgskalor :) [attachment=140]piga.jpg[/attachment]

Marie! Tungt vatten har man ju hört om, men långsamt, det var nåt nytt och avundsvärt ;)Att experimentera med olika vitbalanser är kul och kan ge häftiga bilder, det visar du här. Jätteläcker bild. Vad är det för växt? Mingdie! Så vackert, är det nya zeelänsk vinter? :ohmy:

Stena Danica vs AC CinderellaOdågan och hans kollegor mötte ett överlägset motstånd i dagens fotbollsmatch men vad gjorde det, stämningen var på topp i båda lagen.Kan man inte utklassa motståndet med överlägsen målskillnad kan man alltid förnedra dom på annat sätt! :evil: [attachment=145]DSC_7243.jpg[/attachment]

Även fotografen fick en känga, någon sekund senare såg jag stjärnor och planeter på mycket nära håll! [attachment=146]DSC_7333.jpg[/attachment]

Marie: Ännu en underbar bild från dej!Mingdie: Tänk att solnedgången kan vara så olika på våra respektive sidor av klotet :) Vackert.Rolf: Härliga bilder! Hoppas att du klarade dej (och utrustningen) :)

Eva. Jo tack, både jag och utrustningen klarade oss utan några men. men nu vet jag hur vintergatan ser ut på nära håll!

Eva. Jo tack' date=' både jag och utrustningen klarade oss utan några men. men nu vet jag hur vintergatan ser ut på nära håll![/quote']Synd att du inte tog ett kort på Vintergatan, det hade varit nåt att komma med ;)

Rolf! Haha, ja de var sköna bilder! Den med bollen känns som om det är millesekunder från att landa rakt i planeten liksom :) :) Tur både du och utrustningen klarade sig!EvaLind! Många varma tack!!Idag bidde de en hundbild. Unghunden Niklas kommer flygande över blåbärsriset. [attachment=187]niklas2.jpg[/attachment]

Eva! En 50mm ser jag! Härliga fina lingon, det känns som man skulle kunna plocka ut dem från skärmen :) Hoppas du är nöjd med objektivet.Här kommer en 50mm till! Har ingen aning om vad den heter, men den är större än en vanlig prästkrage.4942345696_d0c8ce1322_b.jpg© 2010 By Mona Nilsson. All rights reserved.

Har försökt posta denna ild i mat och baktråden men ej lyckats[attachment=193]surkal2.jpg[/attachment]

Mona: Vet inte heller vad den heter' date=' men den är vacker :) Och jag är canon-nöjd med objektivet :)[/quote']Vad roligt att du är nöjd! Canonbra är vad det är :laugh:

Tack vad ni är snälla :) Skön bild på lingonen!!Lika så blomman, vad det än är ;)Kålhuvudet var inte tokigt det heller!! Kul bild må jag säga på ett ovanligt motiv!!Här kommer dagens bild från mig som är en skannad bild från tidningen FOTO.Hade egetligen tänkt posta en tråkig regnbild men blev så glad när jag fick se den lilla artikeln så den fick bli den istället :) [attachment=198]fototext1.jpg[/attachment]