Farsta (Hasse) 907 Posted March 19 Share Posted March 19 40 minutes ago, Rolf said: Ser väldigt kallt ut, gillar den kraftigt blå tonen. Lite lustigt hur du lagt skärpeplanet! Kul du upptäckte att det var något galet. Vet inte vad det berodde på men nästan omöjligt hitta fokus. Ljussvag kitoptik? För dåliga kontraster i det mörka motivet? Billigare af på min kamera? Just denna lins har ingen manuell fokusring heller..Fick Jobba hårt för att få en bild Link to post Share on other sites
Rolf 1900 Posted March 19 Share Posted March 19 Det var inte på din bild Hasse jag reagerade på skärpeplanet, det var på Copes. Farsta (Hasse) 1 Link to post Share on other sites
Farsta (Hasse) 907 Posted March 19 Share Posted March 19 5 minutes ago, Rolf said: Det var inte på din bild Hasse jag reagerade på skärpeplanet, det var på Copes. Sorry kollade på mobil och det blev smått Link to post Share on other sites
Cope 5125 Posted March 19 Share Posted March 19 1 timme sedan, Rolf sade: Ser väldigt kallt ut, gillar den kraftigt blå tonen. Lite lustigt hur du lagt skärpeplanet! Jag har både använt både shift och swing funktionerna för att lägga skärpeplanet som det ligger här🙂 Link to post Share on other sites
Cope 5125 Posted April 2 Share Posted April 2 käkade en baguette och tog en bild på ett litet vattenfall idag.... Link to post Share on other sites
Whynot 120 Posted April 4 Share Posted April 4 Härligt djup i bilden Link to post Share on other sites
Cope 5125 Posted April 4 Share Posted April 4 3 timmar sedan, Whynot sade: Härligt djup i bilden Tack så mkt Link to post Share on other sites
Ulf Ekström a.k.a Himma 2654 Posted Wednesday at 06:35 AM Share Posted Wednesday at 06:35 AM Fint Conny. Ser bekant ut, var är det? Link to post Share on other sites
Cope 5125 Posted Wednesday at 10:43 AM Share Posted Wednesday at 10:43 AM 4 timmar sedan, Ulf Ekström a.k.a Himma sade: Fint Conny. Ser bekant ut, var är det? Tack, det heter Stora Mölla Vattenfall och ligger utanför Källna. Link to post Share on other sites
Recommended Posts