Jump to content
Sign in to follow this  
Cope

Skit på sensorn!

Recommended Posts

Jag menade förstås den gröna svabben! Lycka till med rengöringen. Du får berätta hur det gick :)
Skönt att höra. Jag tänkte att är min skärm så illa på att visa färger eller håller jag på att bli färgblind :laugh: Klart att jag återkommer i ämnet. Jag ska bara vänta tills jag får min blåsbälj. Jag tänkte prova den först. Men allra först ska jag ta mod till mig :)

Conny. Gå bara lugnt och metodiskt till väga, se till att batteriet är fullt och att du har lugn och ro omkring dig.Även om filtret framför sensorn är tunt och ömtåligt så går det inte sönder av minsta beröring. var lätt men bestämd på handen när du svabbar så kommer det gå vägen och kan skriva här hur nojig du var helt i onödan innan du svabbade.Hade jag bott lite närmare dig hade kvistat över på en fika och "blaskat" av sensorn för dig medans kaffet blev klart.

Man oroar sig mycket i onödan. Jag tog fram min dust aid och duttade med den i em, men det blev inte bättre, så all skit sitter antagligen på mattskivan. Den orkade jag inte med idag, så det blir en annan dag när jag drar på mig bomullsvantarna. Dra bara ett jämnt men bestämt drag med svabben så kan det inte gå fel. Jag fick en demonstration på Scandinavian en gång med den batteridrivna penseln, och jag blev förvånad över hur mycket hon faktiskt tryckte. Så sätt igång, det kommer att gå bra!

Conny. Gå bara lugnt och metodiskt till väga' date=' se till att batteriet är fullt och att du har lugn och ro omkring dig.Även om filtret framför sensorn är tunt och ömtåligt så går det inte sönder av minsta beröring. var lätt men bestämd på handen när du svabbar så kommer det gå vägen och kan skriva här hur nojig du var helt i onödan innan du svabbade.Hade jag bott lite närmare dig hade kvistat över på en fika och "blaskat" av sensorn för dig medans kaffet blev klart.[/quote']Hehe, jag får en känsla av att det inte är så farligt om det går att fixa medans kaffet rinner ner. Jag ska göra som du sa, titta på det när det är lugn och ro. Dvs när tanten och ungarna sover ;)

Man oroar sig mycket i onödan. Jag tog fram min dust aid och duttade med den i em' date=' men det blev inte bättre, så all skit sitter antagligen på mattskivan. Den orkade jag inte med idag, så det blir en annan dag när jag drar på mig bomullsvantarna. Dra bara [b']ett[/b] jämnt men bestämt drag med svabben så kan det inte gå fel. Jag fick en demonstration på Scandinavian en gång med den batteridrivna penseln, och jag blev förvånad över hur mycket hon faktiskt tryckte. Så sätt igång, det kommer att gå bra!
Tråkigt att du inte fick ordning på ditt smuts. Däremot så är det skönt att det inte bekymrar dig.Tack för ditt stöttande. Jag ska nog ta tag i det en dag det är lugnt i boet :)

Även om det inte bekymrar mig så irriterar det mig att se det hela tiden i sökaren. Tyvärr tror jag inte jag kan få bort den hårdaste fläcken själv, men att lämna den till Canons service gör jag inte och betalar 1500:-, då får jag hellre leva med det eller vänta till Scandinavian photo öppnar sin rengöringsservice. Det lär vara på G.

Jag förstår dig, sånt retar mig också. Jag vill ha allt perfekt :)Du gör rätt i som väntar på Scandinavian Photo, 1500:- känns mycket men det kanske är så dyrt?