Jump to content

Recommended Posts

Hittade ingen bra kategori för den här typen av bild. :unsure: Men som lite inspiration så låter jag mig visa upp ett utkast till en idé. Det blev ett snabbjobb i photoshop bara för att testa. En "riktig" version kommer jag att försöka få till i sommar när bilarna står som spön i backen :woohoo: :woohoo: Till bilden: DSC_3013.jpg

Tja... Fordon eller Digital efterbehandling, Kritik eller kanske tom. Avancerad bildmanipulation hade passat. Men här går naturligtvis oxå bra. Jag gillar bilden och på det sätt den är manipulerad. Bra jobbat kort och gott.

Nu är jag ju helt oduglig på bildbehandling men tror du det går få in lite blänk på dom kromade detaljerna?
Ja, när det blir skarpt läge så ska det vara puts på grejerna.I efterbehandlingen så går det självklart att få mer studs i krom-delarna, t o m kanske någon stjärneffekt om det var så du tänkte!?
Jag kan inte komma på något som direkt skulle kunna lyfta bilden' date=' men om vägen fortsatte ut ur bild kanske skulle förstärka effekten?[/quote']Menar du bakom eller framför?
Framför, dels ut ur bilden men sedan vidare helt ur bild... Det där lät kryptiskt men du fattar nog. :P
  • 3 years later...