Jump to content
Sign in to follow this  
Rolf

Forummaskot

Vilken maskot skall vi välja som Xponerats?  

1. 1. Vilken maskot skall vi välja som Xponerats?

Recommended Posts

Tillagd röstning (av Rubbe) och alla maskotarna i ordning:#1DSC_6357.jpg#24854939308_e14c5d9543_b.jpg#3Xponera.jpg#44876383691_3e53e722cd_b.jpg#5nalle.jpg#6kungen1.jpgDet diskuterades om forumet skulle ha en maskot i DENNA TRÅDEN. Vi enades om att de som ville skulle skaffa valfri maskot och lägga upp en bild där vi sedan skulle rösta fram bästa förslag.Jag föreslår att vi lägger maskotarna i denna tråden. Jag börjar.När vi enats om vems förslag som blir vår maskot får vi försöka komma på ett namn oxå. Men det tar vi då.DSC_6357.jpg

Tjenare! Jag tillhör släktet Maskot och älskar att resa på häftiga fotouppdrag. Jag väger bara 78gram och är 18cm i sittande ställning. Jag är mjuk, så det är lätt att trycka ner mig i ett resande paket. Min kamera lämnar jag hemma och utgår från att jag får låna din ;);)4854939308_e14c5d9543_b.jpgHälsningar fotofreaket B)

Idén är jättekul!! Har ingenting här hemma som skulle kunna fungera som resande maskot men ska se om jag inte kan hitta någonting :)

Idén är jättekul!! Har ingenting här hemma som skulle kunna fungera som resande maskot men ska se om jag inte kan hitta någonting :)
JAA, vad roligt att du vill vara med:)

Klart vi ska fixa en maskot, men jag fick förhinder i stan på grund av vädret och en ögoninflammation. Här hemma har jag bara en älg med magnetfötter som skulle kunna passa till detta.

Xponera.jpgHej, här är jag, liten men tuff! Jag är ca 20cm lång och väger ca 50 gram. Har just inget särskilt för mig, sitter mest och luktar på blommorna ...

Nu börjar det röra på sig lite i den här tråden. Vi ger det en vecka till innan vi omröstar?

Ni har mycket bättre maskotisar än jag men min är mindre och kanske behändigare :P4876383691_3e53e722cd_b.jpg

Det har varit så tyst i den här tråden så jag vill putta upp den lite. Det skulle vara så synd om det inte blir något av det. Idén är ju riktigt bra och tänk vad många skojiga foton vi har att se fram emot :laugh: Så plocka fram det ni har i maskotväg, eller köp en. Det kostar inte många kronor ...

Ja kom igen nu alla som vill vara med. Ju fler kandidater ju roligare omröstning. Vi ger det ett litet tag till om ni tycker det är ok, så röstar vi sedan.

Nu har det gått ett litet tag till, så nu gör vi ett sista utrop för dem som vill vara med i mascotleken. Alla som är intresserade var vänliga anmäl det i denna tråden. Ju fler vi är ju roligare blir det :)

Tycker vi bestämmer att vi börjar omröstningen på söndag, det har gått tillräckligt lång tid nu.