Jump to content

Recommended Posts

Matte till Inka bor i samma trappuppgång som jag, 2 våningar ner. Inka är ensam någon timme på morgonen, när matte åkt till sitt arbete. När jag vaknar går jag ner och hämtar henne. Grannarna tror väl att jag misshandlar henne, hon för ett herrans liv av glädje, är hellycklig, och rusar som en raket upp till min dörr. :laugh:

Vilka goa bilder på hundarna. Grolles lilla daghund är söt och jag kan föreställa mig vilka läten det blir på den när du kommer Grolle!Eva, vilka härliga bilder på den där galenpannan! Kul när snön yr, det syns att h*n har roligt :)

• 5 weeks later...

Inka har Cirkuskonster för sig när hon kissar. Står alltid bara på sin framben :laugh:Jag vill också påpeka att tidsangivelsen i EXIF är ett år sen. Har nu ändrat detta i kameran,rätt år/tid. Gäller bilder tagna med DMC Lumix LX5, bl.a. Inkabilderna. De 2 bilderna där hon kissar är tagna idag 2011-04-08. :(

post-85-13446454690228_thumb.jpg

post-85-13454968049494_thumb.jpg

post-85-13454968054383_thumb.jpg

• 2 weeks later...
Aj då. Men hon kommer att må bra av att få det åtgärdat. (och bättre andedräkt) :) Och hon kommer att klara sig bra utan några tänder. Tyvärr så är de små raserna lite mer predisponerade att få problem med sina tänder.
Det stämmer att hon fått dålig andedräkt, därför "tandläkare" och som du skriver sa "tandläkaren" att hon snabbt kommer att vänja sig med ett mindre antal framtänder. Vi vet ju inte om hon nu går omkring och ständigt har ont/värk. Bra att matte tog tag i saken, hon har inte haft Inka hela tiden, Inka är nu drygt 6 år.